בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/6/2005 19:51 לינק ישיר 
שלום

שלום לכולם



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/6/2005 21:43 לינק ישיר 

שלום יצחק וברוך הבא לפורום העדכני של "הצלה גוש דן".

סתם שאלה.. אתה כונן/חובש? לא שזה קשור ..סתם התענינות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/6/2005 10:11 לינק ישיר 

מה זה עיניינך בכלל .

מה רוצה מספר הנעליים שלך ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/6/2005 21:11 לינק ישיר 

יצחק ברוך הבא!!!

הכל בסדר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 15:00 לינק ישיר 

ב''ה תודה וחג שמח לכל ידידיי ורעיי באשר הם בידידות ובתודה לכולם ....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 17:06 לינק ישיר 

יצחק ה"גדול"!!! כנראה הנעליים כבר בלי מס'.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext