שלום לכולם
שלום יצחק וברוך הבא לפורום העדכני של "הצלה גוש דן". סתם שאלה.. אתה כונן/חובש? לא שזה קשור ..סתם התענינות.
מה זה עיניינך בכלל . מה רוצה מספר הנעליים שלך ?
יצחק ברוך הבא!!! הכל בסדר?
ב''ה תודה וחג שמח לכל ידידיי ורעיי באשר הם בידידות ובתודה לכולם ....
יצחק ה"גדול"!!! כנראה הנעליים כבר בלי מס'.