אני לא מצליח להבין מה כל כך כיף להדליק את הפח הזה? אולי הכיף הוא לראות את הכבוי נכנסים ברחוב קזה קצר וצר? ילדים משועממים, לכו לישון!
....
כנראה מזמינים רק כבוי, לי לא מוכרת הכתובת.
אהבתי ת'כותרת זה שיר של חיים ישראל. זאת הייתה הכוונה? השיר קצת שונה "כל יום כל שבוע באופן די קבוע..."
מה את רוצה שלשריפת פח יוציאו נט"ן?