בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כל יום כל שבוע באופן קבוע שריפה ברח' צפת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2005 13:51 לינק ישיר 
כל יום כל שבוע באופן קבוע שריפה ברח' צפת
מצורף קובץ

אני לא מצליח להבין מה כל כך כיף להדליק את הפח הזה?

אולי הכיף הוא לראות את הכבוי נכנסים ברחוב קזה קצר וצר?

ילדים משועממים, לכו לישון!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2005 13:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:25 לינק ישיר 

כנראה מזמינים רק כבוי, לי לא מוכרת הכתובת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:26 לינק ישיר 

אהבתי ת'כותרת זה שיר של חיים ישראל.

זאת הייתה הכוונה?


השיר קצת שונה "כל יום כל שבוע באופן די קבוע..."



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:54 לינק ישיר 

מה את רוצה שלשריפת פח יוציאו נט"ן?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כל יום כל שבוע באופן קבוע שריפה ברח' צפת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext