יעצט קומט פאר די שרעקליכע חילול שם שמים בפלטרין של מלך, ביים כותל המערבי. http://english.thekotel.org/cameras.asp
ס,איז דאך שוין "בידי השטן" 38 יאר, טא וואס האסטו זיך יעצט דערמאנט?