ת.ד. קשה בפ"ת: רכב הפוך+רכב בוער, תמונות
מצורף קובץזה הדווח הראשוני שהתקבל ממוקד ירקון,
[לא יצא ביפר,כרגיל?!]
בסביבות השעה 1 בלילה,
המיקום: בין צומת גנים לצומת סירקין.
מדובר בנהג כבן 15 [שנהג ללא רשיון כמובן] ברכב מסוג אוסטין, הנ"ל ככה"נ לא ציית לרמזור אדום והתנגש בעוצמה ברכב מסוג סיאט שהיה בצומת, כתוצאה מההתנגשות האוסטין החלה לבעור,
בטיפול צוות-צפון: אמיתי מושקט ואליהו לוינשטיין,
ירקון 32 [אמבולנס ראש העין] שהגיע למקום בפיקודו של טיקו התותח ביטל כוחות וטיפל בשני נפגעים במצב קל/בינוני.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.

|
|