בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה בפ"ת: רכב הפוך+רכב בוער, תמונות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2005 14:15 לינק ישיר 

מזעזע.


לפי הכנמטיקה זאת נראת תאונה קטלנית.


תודה לצלם על התמונות, תמונות חדות וברורות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 17:30 לינק ישיר 



מחרידה - התאונה (נס שיצאו מזה רק קל/בינוני, עכ"פ ברמת השטח. למרות שע"פ הקינימטיקה הם מוגדרים קשה).


מדהימה - האיכות (של התמונות, של המצלמה, של בני ישראלי, של מדור הצילום, של "הצלה גוש-דן"...)




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 21:14 לינק ישיר 

תרשה לי להוסיף לך 2 מילים:

אחרי הכל משם אתם יונקים!



מחרידה - התאונה (נס שיצאו מזה רק קל/בינוני, עכ"פ ברמת השטח. למרות שע"פ הקינימטיקה הם מוגדרים קשה).



מדהימה - האיכות (של התמונות, של המצלמה, של בני ישראלי, של מדור הצילום, של "הצלה גוש-דן" של מד"א...)






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 23:56 לינק ישיר 

סיגלית
קבלי ח ח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 02:14 לינק ישיר 

ויטי סיגלית שלום !
אני רוצה להגיד לכם מילה אחד,
אני גר באלעד ועובד בירושלים ולא זכיתי לראות במקומות האלו שיתוף פעולה מלא בין מד"א להצלה,
כמו שיש בהצלה גוש-דן,
בין עם העובדים בשטח,המתנדבים, הכוננים,המנהלים,המוקדנים,היו"ר ועד הפועל,המנכ"ל,
כולם כמו אחים,
עם תמשיכו בדרכים האלו תבא אליכם ברכה בכל מעשה ידיכם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2005 01:44 לינק ישיר 

צאקפקה תפסיק לקשקש שטויות ולקטר כל היום על אלעד, כי

החבר'ה אצלינו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם מד"א הן

ברמת השטח,הן בהתנדבויות במשמרות בתחנה ובכל צעד ושעל

הצלה ומד"א אצלינו......חד הם!!!


אני בד"כ משתדל לא להגיב לכאלה הודעות אבל אתה משום מה

ממשיך בזריית חול בעיני מתנדבים מאיזורים אחרים וחבל



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-10/6/2005 02:00 לינק ישיר 

חבר'ה
זה לא יפה לנגח אחד את השני
נכון סיגלית ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/6/2005 02:47 לינק ישיר 

הצלה אלעד שלום !
כמה פעמים שנסיתי להשלים אתך בסוף לא יצא שום דבר,
המטרה שלי סה"כ להרים את ההצלה שלנו וח"ו אין לי משהו אישי נגדך,
החלום שלי להגיע לאותו רמה כמו של הצלה גוש-דן,
עצה טובה קח יום חופש מעבודה ותקבע תור אצל הנהלת הצלה גוש-דן ותראה מקרוב איך הם עובדים באחדות.
לילה טוב.
שבת שלום.
חג שמח.
מכל כונני מד"א אלעד....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2005 02:56 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-14/6/2005 17:11 לינק ישיר 

באמת לא יפה לנגח!


אני לא יודעת מה קורה באלעד [ירקון?]

אבל אצלינו בדן אין שיתוף פעולה!





פשוט עובדים יחד!

כשאני מגיעה לכתובת בבניברק רוב הפינוים הם דיגיטלים ע"י המתנדבים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה בפ"ת: רכב הפוך+רכב בוער, תמונות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.