| נשלח ב-7/6/2005 14:23 |
|
| |
למה אני לא מצליחה להכנס תמונות?
חסמו אותי או משהו כזה?
כל פעם שאני שולחת הוא כותב לי "הדף לא זמין"
|
|
|
|
| נשלח ב-7/6/2005 14:50 |
|
| |
צריך להקטין את התמונות
שלחתי לך הודעה אישית בנושא.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/6/2005 21:06 |
|
| |
ברלנגו תודה ,לא קיבלתי שום הודעה ממך באישי.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 17:26 |
|
| |
הגיע!
עדיין לא ניסיתי, כשירד הלחץ של העבודה/לימודים אני יטפל בזה.
תודה ברלנגו.
|
|
|
|
|