חסמו אותי או משהו כזה? כל פעם שאני שולחת הוא כותב לי "הדף לא זמין"
צריך להקטין את התמונות שלחתי לך הודעה אישית בנושא.
ברלנגו תודה ,לא קיבלתי שום הודעה ממך באישי.
הגיע! עדיין לא ניסיתי, כשירד הלחץ של העבודה/לימודים אני יטפל בזה. תודה ברלנגו.