|
|
| נשלח ב-8/6/2005 13:13 |
|
| |
לפי השמועות -
לא התקבלו כוננים חדשים בבני ברק !!!
בטענה שיש שם כבר יותר מידי !
|
|
|
|
| נשלח ב-8/6/2005 15:48 |
|
| |
כוונתך "יתקבלו"... ככל הנראה.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/6/2005 21:04 |
|
| |
לפי מה שהבנתי כל חברי הצלה הם כוננים, גם כל כונן בבניברק הוא חבר הצלה? או שזה לא מחייב?
|
|
|
|
| נשלח ב-8/6/2005 23:54 |
|
| |
ניראה לך שכל כונן בבני ברק / בארץ הוא חבר הצלה ???
יש להם קריטיריונים מאד קשוחים לקבלה . . . . . . . .
1. נשוי
2. עם זקן
3. חרדי ומעלה
4. וגם זה לא בטוח ...
|
|
|
|
| נשלח ב-9/6/2005 02:45 |
|
| |
יהושע סליחה, אתה בכלל לא תושב ב"ב.
אז בבקשה!
|
|
|
|
| נשלח ב-9/6/2005 10:18 |
|
| |
ברלנגו תירגע מי מדבר על עכשיו
אני מדבר לפני שנתיים כשגרתי בב"ב ברח' חגי אם אתה זוכר במשך 7 שנים !!!
זה גם לא נקרא תושב ב"ב????
מה תגיד לי ???
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|