בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

21/6/05 ועדת קבלה לכוננים באיזור דן.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2005 03:49 לינק ישיר 
21/6/05 ועדת קבלה לכוננים באיזור דן.
מצורף קובץ

מודעה:

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 13:13 לינק ישיר 

לפי השמועות -

לא התקבלו כוננים חדשים בבני ברק !!!

בטענה שיש שם כבר יותר מידי !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 15:48 לינק ישיר 

כוונתך "יתקבלו"... ככל הנראה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 21:04 לינק ישיר 

לפי מה שהבנתי כל חברי הצלה הם כוננים, גם כל כונן בבניברק הוא חבר הצלה? או שזה לא מחייב?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 23:54 לינק ישיר 

ניראה לך שכל כונן בבני ברק / בארץ הוא חבר הצלה ???
יש להם קריטיריונים מאד קשוחים לקבלה . . . . . . . .
1. נשוי
2. עם זקן
3. חרדי ומעלה
4. וגם זה לא בטוח ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 00:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ויטי אני מוגדר בסעיף 4

לא שייך להצלה לא קבלו אותי ואני מזה....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 02:45 לינק ישיר 

יהושע סליחה, אתה בכלל לא תושב ב"ב.

אז בבקשה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2005 10:18 לינק ישיר 

ברלנגו תירגע מי מדבר על עכשיו

אני מדבר לפני שנתיים כשגרתי בב"ב ברח' חגי אם אתה זוכר במשך 7 שנים !!!

זה גם לא נקרא תושב ב"ב????

מה תגיד לי ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 21/6/05 ועדת קבלה לכוננים באיזור דן.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext