בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

סאטמאר מסע המלכות לא"י בעזהשי"ת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2005 07:45 לינק ישיר 
סאטמאר מסע המלכות לא"י בעזהשי"ת

אין בלאט שטייט אז דע מסע המלכות קיין א"י וועט פארקומען
בעזהשי"ת אין חודש חשון איינער ווייסט מער פרטים ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 21:41 לינק ישיר 

איך האב גיהערט אז דער רב שליט"א פארט אי"ה ר"ח חשון, און אזוי ווי זלמן לייב פירט זיך צו פארן א וואך פאר דעם רב וועלן מיר פון עם פטור ווערן אויף די צווייטע טעג סוכות און דער רבי שליט"א וועט אי"ה יא קענען פראווען די הקפות אין ראדני...

תוקן על ידי - יענקעלע11 - 08/06/2005 22:08:53



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 21:57 לינק ישיר 

יענקעלע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 00:50 לינק ישיר 

איך זעה אז די הקפות ליגט ענק נאך גיט און די ביינער



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2005 16:19 לינק ישיר 

יא די הקפות וואס דער צדיק הדור דער רשכבה"ג האט נעבעך געדארפט פירן אין זיין בונקער בבזיונות עצומות ליגט אונז נאך גיט אין זכרון, בשעת זיין תכשיט ר' זלמן איז געגאנגען קיין ראדני מיט באקסינג גלאווס זיך שלאגן מיט זיין עלטערן ברודער, יא, דאס ליגט אונז נאך אין זכרון, און אפילו די שיינע הקפות אין טענט מיט אריבער 10 טויזענט חסידים ליגט אונז נאך אויך אין זכרון, מיר קענען דעם עונג רוחני נישט אזוי שנעל פארגעסן.

תוקן על ידי - ALLNEWSPIC - 09/06/2005 19:12:10



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > סאטמאר מסע המלכות לא"י בעזהשי"ת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext