בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות למתנדבים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2005 11:09 לינק ישיר 
ברכות למתנדבים
מצורף קובץ

אחלה פורום
כל הכבוד למתנדבי הצלה , אתם עושים קודש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 16:23 לינק ישיר 

תודה לך.


צלם מהשטח? תן תמונות!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 21:01 לינק ישיר 

ואנחנו במד"א?


לא יפה ככה לפגוע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2005 16:47 לינק ישיר 


נו, באמת...

היית צריכה לשמוע את המנכ"ל אומר, באחד הכנסים בב"ב:
"הצלה זה מד"א, ומד"א זה הצלה!"




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 17:16 לינק ישיר 

כאן תמיד "מד"א זה הצלה.."


סססססססססתתתתתתתתתתתתםםםםםםםםםםם.

צצווחחקקתת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות למתנדבים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext