בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שר הבריאות התורכי ביקר במגן דוד אדום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2005 16:48 לינק ישיר 
שר הבריאות התורכי ביקר במגן דוד אדום
מצורף קובץ


שר הבריאות התורכי ד"ר ריסיפ אקדג' (Dr. Recep Akdag) ביקר בתחנת מד"א תל אביב, כאורח של הנהלת מגן דוד אדום. זהו ביקורו הראשון של אקדג' בישראל מאז מונה לתפקיד שר הבריאות בארצו.

מגן דוד אדום נענה לבקשתו של שר הבריאות התורכי ללמוד מהניסיון הרב שצבר מד"א בשנים האחרונות בנושא רפואת חירום דחופה בשגרה ובחירום וניהול מערך שירותי הדם הלאומי. בפני השר ופמלייתו הוצגה תערוכת אמצעים של מד"א בשגרה ובחירום – מערכות הטלקומוניקציה והמחשוב, ניידת טיפול נמרץ, תחנת אירוע רב נפגעים, אמבולנס, טרקטורון ורכב פיקוד.

הנהלת מד"א סקרה בפני השר התורכי את פעילות מד"א באירוע רב נפגעים ועקרונות המענה לאר"נ והוצג מערך שירותי הדם של מד"א ואופן פעילותו משלב איסוף הדם ועד אספקתו לבתי החולים.

ביקור השר במגן דוד אדום מעיד על כך שמד"א הוא ארגון מוביל בתחום רפואת החירום בעולם, ולידע, הניסיון והטכנולוגיה המתקדמת שהוא רכש בשנים האחרונות יש ביקוש רב מצד מדינות רבות. הביקור במגן דוד אדום יקדם את מערכת היחסים הבילטראלית הטובה, האיתנה, הידידותית והענפה הקיימת בין שתי המדינות בתחום מערכות הבריאות ובתחומים נוספים.
(מתוך פורטל מד"א)



האורח מתרשם מהפעילות במוקד המבצעים של אזור דן (העמוס ביותר בארץ, להזכירכם!)




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 16:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בפני האורח מוצגת נט"ן על ציודה הכולל





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 20:59 לינק ישיר 

ביקשו להגיע... למה לא הגעתם?

היה חמוד, מכל הצלמים לא היה לכם תמונות יותר מוצלחות?





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2005 16:45 לינק ישיר 


אני מאמין שנזכה לראות ולקרוא כאן מחוויותייך בביקור.

אולי אפי' תעשי מאמץ להביא מס' תמונות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 17:18 לינק ישיר 

לא היה משהו מיוחד מאוד... נחמד... הרגשתי שהגעתי בשביל לאבטח.

אני לא צילמתי,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 03:36 לינק ישיר 

הצלה דן! נראה כי התורכי עשה לך משהו!!!
מאז שכתבת עליו נעלמת מהשטח.
אם לא "מתאים לך תורכי קטן נארגן לך גרוזיני גדול"... (הגשש החיוור)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 08:14 לינק ישיר 

כן הטורקי יכול כבר ללכת כי הטורקי עשה את שלו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שר הבריאות התורכי ביקר במגן דוד אדום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext