בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

כל העולם כולו - גיליון מס' 119

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2005 18:48 לינק ישיר 
כל העולם כולו - גיליון מס' 119
מצורף קובץ

השבוע בגיליון יומא דהילולא של האדמו"ר ממונקאטש זיע"א, הלווית אח יבלחט"א האדמו"ר ממונקאטש,
דינר חיבת ירושלים, דינרים בצאנז קלויזנבורג, קציר חיטים של העדה החרדית, ועידת אגודת ישראל העשירית באירופה, עצרת התעוררות לזכרו של הגרא"א רובינשטיין זצ"ל באנטוורפן, ועוד עשרות אירועים

הנה השער:



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2005 18:48 לינק ישיר 

כמובן - גיליון מס' 110



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 18:04 לינק ישיר 

אוהב ישראל
בפורום אחר מאשימים כי קיבלתם סך עתק כדי להכניס תמונה בשער בה נראה כאילו שהאדמו"ר רב"צ מבאבוב 48 קיבל מקום באמצע, בו בזמן שגם אחרי מאבק ארוך קיבל זאת הקלויזנבורגר, וכך אכן נראה בבירור מתמונות אחרות באיכות הרבה יותר טובה, ולכן קצת מוזר הבחירה של התמונה הזאת לשער.
יש לך מה להגיב?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 20:46 לינק ישיר 

שיאשימו. ממש לא בעייתי, וגם מה רע בקצת פרנסה?....

לעצם הענין, זה רק מראה כמה מבחיל אנשים יכולים להפוך ליצורים קטנים חטטניים ומגעילים. מסור להם זאת בשמי.
מי שיקנה את המגזין יראה שלא מבאבוב קיבלנו את התמונות ולא הם הזמינו את העמוד ואת התמונה בשער. (ודרך אגב, מי שזה מה שתפס אותו בתמונה בשער הוא מיקום האדמורי"ם, לא הבין כנראה מה מוקד התמונה באמת. רצוי שיקנה את המגזין).



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 22:10 לינק ישיר 

זה נכון שבכל התמונות, וגם באולם האדמו"ר מקלוזנבורג ישב באמצע והאדמו"ר מבאבוב בצד, אך בכל זאת, איך אתה רוצה לקיים עיתון שיש בו רק קצת פרסומת,?

כנראה שעיקר ההכנסה הוא מכספים שחסידים שרוצים לפרסם את רבם משלמים, אני לא חושב שיש בזה משהו לא בסדר, הרי מדובר על עיתון לגמרי פרטי.

אגב ראיתי שגם בעיתונים האחרים בארץ ישראל היה כתוב שמינו את האדמו"ר רב"צ מבאבוב כנשיא, ושני האדמורים האחרים כנשיאי כבוד, אך בעיתונים באמריקה נכתב ששלשתם התמנו כנשיאי כבוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/6/2005 22:40 לינק ישיר 

אוהב ישראל.

אני לא רואה נבזות בביקורת על עיתונים.

הם הרי מנסים לעצב את דעתינו, אז אנחנו אומרים מה שאנחנו חושבים עליכם.

בביקורת על עיתונים אין שום סוג של חטטנות, אלא מסר לעיתונים שאנחנו רואים מה שאתם עושים שם, ואתם לא עובדים עלינו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 00:00 לינק ישיר 

מנחת אלעזר -
כשאומרים דברי אמת - יש להתמודד מול הדברים.
כשמפיצים דברי שקר ובלע - נשאר רק להקיא.

אז הקאתי...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 06:10 לינק ישיר 

אוהב אתה אולי הקאת, אך התמונה נשארה במקומה חשוף לעיני כל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 11:26 לינק ישיר 

אוהב! הנך כותב שמי שיראה בפנים את התמונות יראה שלא מבאבוב קיבלנו את התמונות.
אני מודה שלא ראיתי את המגזין, אך אני משער שאת התמונות קיבלתם מהנהלת הכולל, אך מי שבחר לשים דוקא את התמונה הלא כ"כ מוצלחת הזו בשער, הונע ממניעים פסולים. אני לא יודע אם זה מישהו מהכולל שהשתמש בקשריו להכניס את הפוליטיזציה לתוך הכולל, ששילם זאת לכם, או מישהו מבאבוב 48, אך אין לזה שום הצדקה. אין זכות לעיתון, גם במחיר כספי, לעוות מציאות ולתקוע את אפו במחלוקות.
דרך אגב, שמעתי שהשבוע שודרג אצלכם האדמו"ר מבאבוב 45, והוא קיבל עמוד שלם עם שידרוג בתואר, כמה שילמו על זה? או שהמחאות כאן בפארק השפיעו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 12:52 לינק ישיר 

סים - תהיה בריא ורפו"ש לכל עם ישראל הנגועים במחלת הרדיפה.
מצטער שאני בוטה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 18:32 לינק ישיר 

תודה על האיחולים!
מחלת רדיפה? אם זה דמיון, למה הם מוכנים לשלם על זה כל כך הרבה?
אם אין לך מה לענות, עדיף שתשים יד לפה, השטינקריי צף החוצה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 07:07 לינק ישיר 

סים

בסך הכל ידידינו אוהב ישראל הוא הגרפקאי ולא בעל העיתון,

ברור שהגרפיקה בעיתון הוא מרשים ביותר ומגיע לו על זה תשבחות.

בענין כספים מתחת לשולחן ברור לי שאם יש כאלה ידיו של אוהב ישראל לא במעל ואפילו לא מספרים לו על זה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > כל העולם כולו - גיליון מס' 119
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext