בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

מכתב מאדמור מהרש מבאבוב זיע בענין מחלוקת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/6/2005 01:49 לינק ישיר 
מכתב מאדמור מהרש מבאבוב זיע בענין מחלוקת

איך האב אריין געלייגט א אינטערעסאנטע בריוו פון רבינו מהר"ש מבאבוב זי"ע אין די נושא פון מחלוקת, אין "בחצרות חסידים",

פאר די וואס זענען נישט מעמבערס דארט, האט איינער עס איבער געפאסט אין דער נייע פורום פאר אנ"ש (ווי יעדער מעג אריינשרייבען....), דא האט איר א לינק,

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1411991



בהוקרה,
דזשיד

תוקן על ידי - אינהכינמי - 09/06/2005 4:42:31



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > מכתב מאדמור מהרש מבאבוב זיע בענין מחלוקת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext