כל מי שיש לו בעיה עם הכרטיס מגנטי או שעדיין לא קיבל או שהוא לא מעודכן. מתבקש להשאיר את הפרטים אישים המעודכנים + תמונה למי שאין כרטיס. בתיבה האישית של גאי התותח בתחנה בר"ג
גיא הגדול אחראי מתנדבים מד"א ר"ג
דנדי !!! ת ו ד ה !!!!!
תודה.