ברכות לצוות צפון על החייאה מוצלחת
ברכות לכונני "צוות צפון" של מד"א-'הצלה' גוש-דן, שמעון אטינגר וישראל גרוניך, על החייאה מוצלחת שביצעו הבוקר על גב' בת 76, ברח' הרב פתאיה בבני-ברק.
הקריאה שדיווחה על קוצר נשימה, הסתיימה, כאמור, בהחייאה מוצלחת ב"ה.
פרטים נוספים בהמשך...
|
|