בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. רכב פגע בשני ילדים בחזו"א בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/6/2005 15:27 לינק ישיר 

בב"ב הסקרנים זאת בעיה רצינית! אבל גם בת"א ובר"ג יש את זה,

ההבדל הוא שב"ב כאני צועקת אני מקבלת תשובות כמו "סתמי ת'פה שלך יא מפגרת" או "עוד איזה ז*** ממד"א שפתחה ת'פה שלה.."

וב"ב כולם זזים! [ל2 דקות ]

התרגלתי לחיות עם זה!






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 15:38 לינק ישיר 

"רצתם, תפסתם אותן ו..."
מזכיר לי את הסיפור "מורה אמר לתלמידים לצאת לעשות מצוה. שני ילדים חזרו כעבור רבע שעה אדומים וקרועי בגדים... שאל המורה "מה עשיתם"? ענו לו "העברנו זקנה את הכביש" "ומדוע אתם נראים כך"? "כי היא לא רצתה"....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 18:24 לינק ישיר 

סיגלית
אני מבין שאת בחורה וקצת קשה
אבל:
" ההבדל הוא שב"ב כאני צועקת אני מקבלת תשובות כמו "סתמי ת'פה שלך יא מפגרת" או "עוד איזה ז*** ממד"א שפתחה ת'פה שלה.." "

" וב"ב כולם זזים! [ל2 דקות ] "

מה נסגר? בב"ב זזים או נותנים תשובות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 18:49 לינק ישיר 

יש ב"ב ויש ב"ב... והכל מיושב!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 18:50 לינק ישיר 

עכשיו הכל מובן..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. רכב פגע בשני ילדים בחזו"א בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.