בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כתובת פחות... חבל ...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/6/2005 14:17 לינק ישיר 
כתובת פחות... חבל ...

בשעה זו קובעים מוות לידידינו משכבר הימים מרטין. ברח' הרב שך. המקום ינחם את המשפחה בתוך שאר אבלי ציון.
מוסר השכל: לפעמים גם בכתובות ש"נמאס" להגיע כי בד"כ זה... קורה גם שם דברים רציניים. שימו לב.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 15:40 לינק ישיר 

רק שהפעם הזמינו אותנו על חוסר הכרה ולא כאבים בחזה..
:\



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/6/2005 23:35 לינק ישיר 

חבר'ה זה לא מצחיק. היו באיזור (ליתר דיוק: לא רחוק)כמה חברים שערב חג לא התאים להם לצאת ל"משחק נוסף" כדבריהם. והנ"ל ז"ל... לתשומת ליבנו. גם לכאלו אנשים קורה שיש מקרה אמיתי...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 00:52 לינק ישיר 

ובכן, בניגוד למשתמע: א. נכון אמנם ש... ו"כאילו נמאס" אבל היו במקום מספר חברים שביצעו החייאה במשך זמן רב.
ב. חושב בכיר. שים לב לניסוח ההודעה בעתיד שלא ישתמע מדבריך כאילו לא היו חברים במקום. החברים שלא יצאו זאת מכיון ששמעו שיש כמה בדרך.
ג. תודה על העדכון "און ליין"
ד. לחברים שלא הגיעו למרות שהיו קרוב. עם כל ההבנה ולמרות התירוצים של ערב חג וקשה היה לצאת, לתשומת ליבכם!!!
ה. מכירים את האגדה על פטר הרועה שצעק "זאב זאב"...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 01:15 לינק ישיר 

מה שלום ה"טוקי"ם ברחוב רבי עקיבא **1 פינת א**** לא שומעים בזמן האחרון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 01:36 לינק ישיר 

הם בשמירה יחד עם הגב' ... מרח' ק. 13



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 11:56 לינק ישיר 

שמע במקום הזה אין מישהו מהצלה או סתם כונן שלא הגיע למקום

זה כמו הסיפור עם זאב זאב....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2005 17:02 לינק ישיר 

כתובת מוכרת!


רק שתדעו שזאת גם סוג של מחלה.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 17:39 לינק ישיר 

כן. זהו סוג של מחלה. רק שאנחנו לא מטפלים בה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 01:20 לינק ישיר 

שימו לב. הערב התקבלה קריאה ל... נכון, לבית של מרטין!!! הפעם מדובר בבנו שחש ברע והתלונן על כאבים ב....חזה!!!
לא היה בביפר!
למקום הגיע בנסיעה דחופה "צבי גלעד" (דן 44)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כתובת פחות... חבל ...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext