|
|
| נשלח ב-16/6/2005 01:37 |
|
| |
הנהלת הפורום. כגברים, קבלו הערה וביקורת בלי למחוק. ואולי גם תפיקו לקחים והיה זה שכרי.
אתם, חברי הצהל, חיינו מופקדים בידכם! אנשים צריכים אתכם! איך יכול להיות שבהחייאה אתמול לא היה לכמה חברים בלון חמצן מלא??????????????.
איך יכול להיות שהיה שם אמבו לא תקין??????????????
איך יכול להיות שנותנים לפארמדיק לרינגו סקופ מקולקל???
נכון. תוך שניות הכל סודר באופן נפלא ע"י חברים אחרים. אבל.........
מדוע אין לכם ביקורת על הציוד של החברים????
יש לכם פארמדיק שיכול להיות "סופרוויזר". חובשים בכירים שיכולים להיות בקרי איכות על טיפול וציוד. כמעט כל החברים הם מינימום חובשים/נהגים שאמורים להיות ברמה גבוהה. איך יתכן?????????
כן. הציבור מחזיק לכם אצבעות! הציבור מעריך אתכם! אבל תוכיחו שאתם ראויים לכך!
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 01:43 |
|
| |
אמת.
כל מילה נכונה.
א"א להתחמק מאחורי מילים נבובות.
נקווה שבהנהלה של הצלה אכן יפיקו לקחים.
שמעתי מאנשים שהיו שם שברגע הראשון אכן היה בזיונות. טוב שרוב החברים אכןשומרים על הציוד.
אגב, מבלי לברוח מהאחריות של הצלה, כל החבר'ה הם גם כונני מד"א וא"כ האחריות היא גם על מד"א!
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 01:50 |
|
| |
אם הדברים נכונים (אקווה שלא) צריך בדיקה מקיפה.
לעצם הענין. ידוע לי מקרוב שבעבר כבר אושי שלומוביץ המנכ"ל כמה פעמים קרא לחברים לבוא להשלמת ציוד, לביקורת ובדיקות. ולא כל החברים באו. ולא עזרו פניות אישיות וכו'
גם במד"א יושב בר"ג אילן מועלם המתוק, שקורא לחברי הצלה להגיע לבדיקה וביקורת על הציוד והחברים לא מגיעים.
הפשע הוא מצד אותם חברים אישית ולא ההנהלה!!!!
הפשע הוא שאותם חברים מסתמכים על "זה יהיה בסדר" והם לא מבינים שחיי אדם מופקדים בידיהם.
כמובן הנהלת הצלה צריכה לראות איך לפתור את הבעיה והם לא פטורים מזה אבל אין להם הרבה ברירה.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 01:54 |
|
| |
מבלי רצון להישמע מתקיף.
לא רוצה להיות האיש הרע.
אבל מדוע אין בהצלה "ועדת ביקורת" ??
מדוע אין בהצלה "בקרי איכות"????
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 02:00 |
|
| |
יש ועדת ביקורת!
צריך להבין שמכיון שכולם "כונני מד"א" אין אפשרות להפעיל שום סנקציות על חברים.
בושה שצריך לדבר על סנקציות אבל ישנם כאלו שרק כך מבינים...
גורמים המקורבים לחדשות של הצלה לוחשים לי, שבעקבות הסיפור הזה הולך להיות מהפך בנושא הזה ובנושאים נוספים בשיתוף פעולה הדוק עם מד"א. עד כדי לשחרר מחבירות בהצלה ובכונני מד"א את מי ש"קשה" לו לתפקד על פי בקרת איכות הגבוהה ביותר ולעמוד בקריטריונים החמורים שנדרשים מחברי "הצלה ב"ב וגוש דן".
אגב, מבחינת ציוד, זה הארגון היחידי שנותן לחברים את הציוד המקסימלי והטוב ביותר שיש !!!!!!!!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 02:25 |
|
| |
א. ביקורת, עם כל האי נעימות שבדבר, זה ביקורת בונה. וכך נתייחס לביקורת.
ב. נכון, היה ברגע הראשון איזשהו בילבול. נכון שהיה גם בלון חמצן ריק. (שבעליו "טוען" שלא הבחין בכך כיון שדלף לו הבלון. ו..נו....) אבל כפי שדעבשע "המבקר" בעצמו טוען תוך שניות הכל סודר. עד שהנ"ל הוצא מהרכב והועבר למדרכה כל הציוד (התקין) כבר היה פרוס ומוכן לטיפול.
ג. לגבי הלרינגוסקופ. אין זה ציוד תקני שחובש אמור להחזיק. ו"הצלה" מחזיקים את זה למקרים שבהם מגיע פארמדיק, כמו אתמול. למי שקצת מבין בזה יש כמה סוגים של להבים. אושי שלומוביץ (שמחזיק לרינגוסקופ) נתן לפארמדיק להב תקין לחלוטין בגודל סטנדרטי. כיון שזה לא התאים ספציפית להנ"ל הוא נתן לו להב אחר שבו הנורה התקלקלה.
גם במד"א זה קורה למרות שמשתמשים בציוד יום יום. רק במד"א יש ציוד נוסף למקרים כאלו ואצלינו בגלל נדירות השימוש בציוד הזה, לא מחזיקים להבים להחלפה.
ד. לא נתחמק מהאחריות ונשתדל להפיק לקחים.
ה. נכון, אנו במגעים עם מד"א. כיון שהדברים בתהליך בניה לא ניתן לכך עדיין פירסום. רק נאמר שהדברים מסוכמים עם הדרגים הבכירים ביותר במד"א. והלוואי שלא נגיע לא לידי נסיון ולא לידי בזיון.
ו. דעבשע, אם הדברים נכתבו אכן לביקורת בונה, יישר כח. אך גם אם הדברים נכתבו כדי לנגח ולעקוץ, נקווה שיצא תועלת מדבריך על אף... ולמרות...
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 02:36 |
|
| |
מישה_דוד (נדמה לי שצריך לכתוב "משה דוד"...
עם יד על הלב אין לי שום כוונה להתקיף.
הקשר שלי עם ארגון "הצלה גוש דן" זה רק דרך חשבון הבנק שלי ממנו יורד לי תרומה כל חודש עבורכם.
תאמין לי שאני מעונין רק בהצלחתכם. כתושב עיר אחרת לשעבר, עיר שיש שם ארגון גדול "קונקרט" שלכם, אני מצדיע לכם. אמנם אני לא חובש ומבין בעזרה ראשונה רק מה שכתוב בעמודים הראשונים של "דפי זהב"... (את המושגים הסביר לי אחד ממתנדבי הצלה) אבל רק בגלל שאני אוהב אתכם כתבתי את דברי. אני אוהב לראות אותכם "דוהרים" למקומות אירוע (למרות שלפעמים זה יותר מידי..) יש לי קרוב משפחה שנזקק לשירותכם ו"הצלתם" אותו פשוטו כמשמעו!! (כך נאמר לי אישית בחדר המיון!!!) אבל כמו שאני כאן לימינכם אהיה כאן מידי פעם לשמאלכם כדי להעיר על דברים... קבלו אותי בהבנה כמו שאני!!! ואני מאמין שתצמח מזה תועלת לשני הצדדים.
אגב כל הכבוד שלא מחקת את דברי למרות אי הנעימות.
נ.ב. איפה אושי, למה הוא לא מגיב, הרי הוא היה שם (ראיתי, ורואים בתמונות...)
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 07:13 |
|
| |
חחח
התחילו ההתנגחויות
עוד מעט יעלה הסיפור של האופנוע שאחד מהחברים מאד רוצה אבל אופס הוא לא מקבל ...
לא יפה להתנגח
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 09:14 |
|
| |
אבל את האמת צריך דחוף את אירגון "ריחוק סקרנים " כי אם היה כזה אירגון אולי אפשר היה להציל את המנוח ז"ל
תאמינו לי ממש בושה אני לא מגזים כ300 סקרנים היו באירוע הזה צריך פשוט מאוד הסברה לציבור שזה מאוד מפריע
ואפילו בגדר של "רוצחים"
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 11:26 |
|
| |
הכל שקר וכזב.........
גיסי שנמצא בהצלה י"ם היה בין הראשונים ומספר הלוואי שאצלהם יעבדו ככה,
עבדו 10
וממשיך להגיד שבחינת המקצועית עדיין לא מצא קונקרט לב"ב גוש-דן.
מוסיף ואומר כמו שגוטויין כותב .
מספר שעד שאושי שלומוביץ לא נתן צעקה שיגידו תהלים לא עזר שום דבר אנשים פשוט הפריעו.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 12:40 |
|
| |
גוטווין, הסקרנים זה דבר לא יפה,לא מכובד,מפריע,מציק,מרגיז,מבייש הכל נכון!!
אבל מכאן ועד לכתוב שבלי הסקרנים הייתה אפשרות להציל את המנוח, זה ממש לא!
אני הייתי במקום, הייתה החייאה מוצלחת מאוד! אבל החולה נפטר.
רק שתבינו שהרופא [שכבר קבע מוות לא מזמן ברחוב בעזרא]
רצה לקבוע במקום ותחנוניהם של המתנדבים [עוד קצת... עוד.. קצת..] לא נתנו לו.
חברי חברי "הצלה", עשיתם עבודה יפה מאוד.
[איזה קטנוני זה לרשום שלראשון לא היה חמצן... וכאלה...
כולנו בני אדם ולמי שמכיר קצת את הצלה בבני ברק שניה אחרי הראשון מגיע השני והשליש וכל הציוד במקום מוכן.]
ת.נ.צ.ב.ה.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 13:25 |
|
| |
דעבשע מבלי להתייחס לכל הנאמר הביקורת שלך לא במקום בכלל!
אין זה מחובתו או מאחריותו של כל ארגון לבדוק בציציותיהם של מתנדביו האם הציוד שבידיהם שלם/פגום/חסר וכיו"ב !!
זה שמתנדב מגיע לאירוע והבלון שלו כמעט ריק אפשר ללמד עליו זכות שהוא חזר ממקרה אחר ונגמר לו החמצן ויש לצערינו גם מקרים בהם המתנדב פושע בדבר ללא כל ספק!
אבל לבוא ולתבוע מהנהלת ארגון לעשות בדיקות וביקורות וועדות למיניהם זה כבר מוגזם מה עוד שכתבו פה שביקשו מספר פעמים ולא נענו!! וכל מי שניהל אי פעם ארגון יודע ומבין את מה שכתבתי וד"ל.
שנשמע בשורות טובות.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 14:12 |
|
| |
הצלה_אלעד

|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 14:54 |
|
| |
לדעבש
אני לא מבין אייך לא התבישת לכתוב את דעתך שכפי מה שאתה כותב שאתה לא מבין בהצלת חיים??
ובעיקר למה לא פתחת אשכול חדש. ולמה לכתוב דברים לא ברורים ולגרום לאנשים שיחשבו שהיה אפשרות להציל וביגלל שלא היה חמצן אז קרה האסון ל"ע בעוד המשפחה יושבת שבעה וכל מילה מיותרת ולא אמיתית פוגעת בהם קשות
המקום ינחם אותכם ולא תדעו עוד שום צער ובנחמת ירושלים תנוחמו
|
|
|
|
|