| נשלח ב-16/6/2005 15:46 |
|
| |
1016 הוצאת לי את המילים מהפה!!!
אותי לימדו שהחייאה אפשר לעשות גם ב10 אצבעות.
זה ממש לא מכובד הביקורת שנכתבה כאן.
זה לא הזמן.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 17:06 |
|
| |
רגע אז עשיתם החייאה בלי חמצן בכלל ??? לא ברור...
או שחברים אחרים סידרו בלון אחר ?
הרי אני מאמין שהיו שם מינימום 5 כוננים
אז כל ה-5 בלונים היו ריקים ???
כל האמבו היו לא תקינים ???
מה קורה שם בבני ברק ?
בכל אופן חברי הצלה הם כונני מד"א ועליהם לדאוג לציוד ולהשלמת ציוד, כונן אשר ניתפס ללא ציוד / ללא ציוד תקין בכוונה תחילה, בסמכות האחראי כוננים להשעותו !
תוקן על ידי - witty - 16/06/2005 17:09:36
|
|
|
|
| נשלח ב-16/6/2005 19:01 |
|
| |
די..די..די..
יש כאן מגמה של אנשים "מסוימים" להשמיץ את הצלה!
היה חמצן היה אמבו היה הכל!
המתנדב הראשון שהגיע היה עם בלון כמעט גמור בגלל דליפה ופחות מ5 שניות הגיע בלון נוסף ע"י מתנדב אחר..
הייתה החייאה מלאה בכל הציוד הדרוש!
ידוע לכולם שיש גורמים שמאוד לא אוהבים את ההצלחה והשגשוג של מתנדבי "הצלה גוש דן" וחלק [אני מדגיש חלק] מהתגובות פה [ובשאר המקומות] זה לא יותר מנסיון ניגוח של אותם גורמים, אכלנו מהם כבר הרבה!! רק חבל שבמקרה הזה זה בא על חשבון משפחה כואבת ומדממת.
תוקן על ידי - מתנדבהצלה - 16/06/2005 19:02:31
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 19:00 |
|
| |
ל-witty!
עיין בתגובה הקודמת לשלך, וקח את הדברים לתשומת לבך!
לכל השאלות שלך כבר ענו, ומה ברצונך כעת?
איני רוצה לציין בגלוי מי אחד הכוננים הראשונים שהגיע למקום, עם ציוד לא תקין, כדי לא לפגוע בכבודך...
וכן, אכן ראוי להשעות כונן שנתפס בלי ציוד / ציוד תקין. מדובר בחיי אדם.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 23:11 |
|
| |
witty!שלום
שלחתי לך כבר באישי תרגע.
אתה הכונן הראשון שהיגעת בלי ציוד בכלל.
אל תביא שנצטרך לפרסם את שמך כאן בפורום.
תודה על ההבנה.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 23:54 |
|
| |
אתמול כבר אתה יודע את הזהות שלי...
היום אני הכונן הראשון שהגיע לשם...
אה... ובלי ציוד בכלל...
מה מחר ?
נו.. שוין , תהנה מהספק .
נ.ב. לכל הגולשים החביבים
יצאתי לשבוע חופש עם האישה נתראה כאן עוד שבוע , צ'אווווו
|
|
|
|
| נשלח ב-20/6/2005 00:00 |
|
| |
תיהנה מהחופשה.
נקווה שאשתך גם תיהנה איתך למרות שאתה נשמע כטיפוס אנטי שנהנה להתקיף. (אולי היא התרגלה אנחנו עוד לא...)
אם יש אפשרות להאריך את החופשה, אל תהסס, תפוס בשתי הידיים!
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:47 |
|
| |
האשכול מתחיל בטרגדיה ונגמר....

|
|
|
|
|