בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה ברח' עזרא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/6/2005 15:46 לינק ישיר 

1016 הוצאת לי את המילים מהפה!!!
אותי לימדו שהחייאה אפשר לעשות גם ב10 אצבעות.
זה ממש לא מכובד הביקורת שנכתבה כאן.
זה לא הזמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2005 17:06 לינק ישיר 

רגע אז עשיתם החייאה בלי חמצן בכלל ??? לא ברור...
או שחברים אחרים סידרו בלון אחר ?
הרי אני מאמין שהיו שם מינימום 5 כוננים
אז כל ה-5 בלונים היו ריקים ???
כל האמבו היו לא תקינים ???
מה קורה שם בבני ברק ?

בכל אופן חברי הצלה הם כונני מד"א ועליהם לדאוג לציוד ולהשלמת ציוד, כונן אשר ניתפס ללא ציוד / ללא ציוד תקין בכוונה תחילה, בסמכות האחראי כוננים להשעותו !


תוקן על ידי - witty - 16/06/2005 17:09:36



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/6/2005 19:01 לינק ישיר 

די..די..די..



יש כאן מגמה של אנשים "מסוימים" להשמיץ את הצלה!


היה חמצן היה אמבו היה הכל!


המתנדב הראשון שהגיע היה עם בלון כמעט גמור בגלל דליפה ופחות מ5 שניות הגיע בלון נוסף ע"י מתנדב אחר..


הייתה החייאה מלאה בכל הציוד הדרוש!

ידוע לכולם שיש גורמים שמאוד לא אוהבים את ההצלחה והשגשוג של מתנדבי "הצלה גוש דן" וחלק [אני מדגיש חלק] מהתגובות פה [ובשאר המקומות] זה לא יותר מנסיון ניגוח של אותם גורמים, אכלנו מהם כבר הרבה!! רק חבל שבמקרה הזה זה בא על חשבון משפחה כואבת ומדממת.







תוקן על ידי - מתנדבהצלה - 16/06/2005 19:02:31



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2005 13:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קציני משטרה אחראי בסיס .....בכניסה לבית העלמין בחיפה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמסע הלויה בתוך בית העלמין בחיפה ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 19:00 לינק ישיר 


ל-witty!

עיין בתגובה הקודמת לשלך, וקח את הדברים לתשומת לבך!
לכל השאלות שלך כבר ענו, ומה ברצונך כעת?
איני רוצה לציין בגלוי מי אחד הכוננים הראשונים שהגיע למקום, עם ציוד לא תקין, כדי לא לפגוע בכבודך...
וכן, אכן ראוי להשעות כונן שנתפס בלי ציוד / ציוד תקין. מדובר בחיי אדם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 23:11 לינק ישיר 

witty!שלום
שלחתי לך כבר באישי תרגע.
אתה הכונן הראשון שהיגעת בלי ציוד בכלל.
אל תביא שנצטרך לפרסם את שמך כאן בפורום.





תודה על ההבנה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 23:54 לינק ישיר 

אתמול כבר אתה יודע את הזהות שלי...
היום אני הכונן הראשון שהגיע לשם...
אה... ובלי ציוד בכלל...
מה מחר ?
נו.. שוין , תהנה מהספק .

נ.ב. לכל הגולשים החביבים
יצאתי לשבוע חופש עם האישה נתראה כאן עוד שבוע , צ'אווווו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/6/2005 00:00 לינק ישיר 

תיהנה מהחופשה.
נקווה שאשתך גם תיהנה איתך למרות שאתה נשמע כטיפוס אנטי שנהנה להתקיף. (אולי היא התרגלה אנחנו עוד לא...)
אם יש אפשרות להאריך את החופשה, אל תהסס, תפוס בשתי הידיים!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 14:47 לינק ישיר 

האשכול מתחיל בטרגדיה ונגמר....





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2005 16:38 לינק ישיר 

לא נגמר

השבת פר' שלח

שלום זכר בביהמ"ד סערט ויז'ניץ בב"ב להולד בנו של המנוח ר' ברוך וייס ז"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה ברח' עזרא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.