........ אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תמיהני את מי ה"הצלה" הצילו את הרכב או את העץ?
בהמשך אשים את תמונתיי...
תגידו, השתגעתם? רכב נישק עץ וכל כך הרבה כוחות בשעה כזאת, ותמונות? כאילו מה קרה? גם הרכב שלי נגע אתמול ברכב אחר, מישהו מוכן לבוא לצלם?!
מילא לוזר קליין הולך עם גופיה/טריקו עם כיתוב זערורי "הצלה גוש דן" אבל איפה האפודים של כולם (אמצע הלילה...)
בבי לון אם היה קריאה של מד"א והיינו מגיעים לצלם גם הרכב שלך היה מתפרסם כאן אז ככול הנראה לא היה משהו מיוחד ... אז תירגע....
טוב בהמשך למה שכתבו חברי מקודם אז ככה בתוך הרכב הנ"ל היה אופנוע חדש.. גנוב וכמובן שבתוך הרכב היה כלי עבודה וציוד תיקון למזגנים ועקב כך הוזמן חבלן משטרה למקום לבדיקת הרכב ושאר הדברים.
..
..........
.........
.......
חבלן בודק את האופנוע הגנוב בתוך הרכב......
האופנוע הגנוב בתוך הרכב...
החבלן המשטרתי הגיע.....