|
|
| נשלח ב-16/6/2005 16:00 |
|
| |
זמני ניחום אבלים בבית משפ' וויס
יצא בביפר של דן:
מתנדב איזור דן חיליק וייס [אחיו של ר' ברוך וייס ז"ל מתנדב באיזור כרמל] מוסר על זמנים ומקום של ניחום האבלים:
ברח' אלישע 25 בב"ב בין השעות:
10:00 ל13:00 ובין 17:00 ל22:00
ושלא נדע צער
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 19:01 |
|
| |
תודה יהושע!
שניפגש באירועים משמחים יותר.
|
|
|
|
| נשלח ב-20/6/2005 12:55 |
|
| |
הלו, אתה מר"ג, הוא לא היה מתנדב ולא נעליים.
|
|
|
|
| נשלח ב-21/6/2005 12:49 |
|
| |
כונן 333
למי בדיוק אתה מתכוון???????
יש אבא , בן, ובן שנפטר,
|
|
|
|
| נשלח ב-21/6/2005 14:12 |
|
| |
היום קמו מהשבעה המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא נדע עוד צער
רק בשמחות ובשורות טובות
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|