בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. אצ"ל פ. בן אליעזר ר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/6/2005 13:49 לינק ישיר 
ת.ד. אצ"ל פ. בן אליעזר ר"ג
מצורף קובץ

כמובן לאחר ביפר מד"א על ת"ד ברח' הנ"ל בהגיענו למקום נמצא רוכב אופנוע בהכרה שוכב על הכביש ומתפתל מכאבים

מה קרה? מדובר ברכב פרטי מסוג פיאט אונו שעצר ברמזור אבל הנוסעת החליטה לצאת מהרכב ומצד ימין הגיע אופנוע וכמובן נפגע מהדלת שנפתח ועף לפני הרכב

הוא פונה לתה"ש ע"י הנהג אולג במצב קל....

לא נדון כעת במיקרה הזה מי אשם....



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 13:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/6/2005 14:10 לינק ישיר 

שעיה, תודה על העזרה, הסיוע, ו...התמונות.

תמשיך לקדש ש"ש.

שבת שלום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/6/2005 16:17 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 00:12 לינק ישיר 

איפה האפודים?????????????? למה לא יכולים לרדת עם האיפוד ??????? הרי לכולם זה מונח על הכסא של הנהג (בשביל הפקחים...) מה הקושי בטירחה הקטנה הזו???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 01:07 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 15:20 לינק ישיר 

בשביל הפקחים? נראה לי קצת גרנדיוזי!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 15:25 לינק ישיר 

אם לא בשביל הפקחים אז למה???????? "תשומת לב...???!!!"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 19:15 לינק ישיר 

זה בגלל הצבע הכתום הזדהות עם..............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 19:17 לינק ישיר 

כתום, אה?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. אצ"ל פ. בן אליעזר ר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext