| נשלח ב-18/6/2005 16:00 |
|
| |
מפגש פורומים - צוותי חירום ...
מתוכנן בזמן הקרוב מפגש פורומים של צוותי החירום השונים (משטרה:משמר אזרחי וזק"א, מד"א:נוער מד"א והצלה ישראל, כיבוי אש:צופי אש)
פרטים נוספים ניתן למצוא בהודעה הזו בפורום משמר אזרחי שבו הועלה לראשונה הרעיון:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=458&msgid=54852025
אתם מוזמנים להגיב כאן או בהודעה המקורית.
בברכה,
מישה
|
|
|
|
| נשלח ב-18/6/2005 20:56 |
|
| |
תודה מישה.
אנחנו בעיקר לא אנשי זק"א ולא אנשי משטרה ולא עוד אירגונים שהזכרת, אנחנו אנשים שלומדים ו/או עובדים לפרנסתינו ובשעות הצורך אנחנו מתנדבים להצלת חיים במסגרת מד"א "הצלה גוש דן".
את חברינו המתנדבים אנחנו פוגשים יום יום שעה שעה.. ואת השאר? לא נראה לי שזה מה שחסר למשהו לפגוש את אנשי המשטרה....
בכל אופן בשמי תודה על ההזמנה ו.... תהנו.
רק בזהירות שלא תקבל איזה דו"ח מאחד החברים
תוקן על ידי - מתנדבהצלה - 18/06/2005 21:01:43
|
|
|
|
| נשלח ב-18/6/2005 22:06 |
|
| |
ערב טוב לך , ולכל חברי הפורם , ושבוע טוב.
שמי בן , אני ידיד של מישה מפורם משמר האזרחי , ופורם כוחות הביטחון של המשטרה.
אני יודע , שכולכן עוזרים , לאזרחים להציל אותן מהמוות , לעזור להם להיות בטוחים , אך לפעמיים גם אנחנו , כוחות הבטחון והצלה , צריכים להנות. אני בן , מארגן את הפגישה הגדולה הזאת , שהולכת להיות לכל מתנדבי המשטרה , מד"א , מכבי האש , וכן גם בשכר , להגיע למפגש זה , שהולך להיות , ופשוט לקחת חלק מהחוויה. שווה לנסות את זה , כי ממפגשים קודמים של כוחות הבטחון , וכוחות ההצלה , חלקן יגידו לכם שהמפגשים שלהם היו מאוד טובים , ומאוד מוצלחים. אני יודע שאחד ממכם אמר נגד , אבל קיוותי לשנות את הדעה שלכם , ולהגיד לכם , שזה כדאי , וזה שווה , כי מפגש פורם , יש רק פעם בחיים , ולא פעם ביות. תחשבו על זה , תגיבו להודעה שפה או להודעה שבתפוז , ואולי נראה אותכם , מדברים במפגש , על מה שהיה.
ערב טוב
סמ"ר בן כהן
מרחב ירקון
|
|
|
|
| נשלח ב-18/6/2005 23:03 |
|
| |
בן וכל השאר.
ערב טוב, שבוע טוב וכל שאר ברכות.
אנחנו מטוד מתפרגנים מההזמנה שלך. (תתעלם ממי שאומר שלא, כי זה בטח אחד שתמיד אופוזוצינר)
אבל קח בחשבון כמה דברים לגבי החבר'ה הרדים מהצלה.
1. הכל צריך להיות "גלאט כשר" ברמה הגבוהה ביותר.
2. צריכים להיות כולם לבושים באופן צנוע!!!
3. אם תשים מוזיקה, זה צריך להיות הולם ומתאים (וודאי ללא זמרות).
4. המפגש יכול להיות רק בשעות הערב כי אנחנו אנשים עובדים ועסוקים.
לכן, אולי אחרי כל הדברים הללו תראה שזה גדול עלינו
|
|
|
|
| נשלח ב-18/6/2005 23:22 |
|
| |
שלום רב,
קודם כל , אני יודע שאתם אנשים אשר שומרים , כמו כולנו.
למזלנו , רוב אנשי הפורם הם אנשים בוגרים , והרוב הם בנים , ויש לנו רק 3 בנות , זאת לא תיהיה בעיה של הצניעות. מה שאנחנו עושים סך הכל , זה רק לעשות על האש , ולהכיר חברים. על בטוח , אני מקווה שכל אחד , אם ניקח תשלום מכל בן אדם , או שאם כל אחד יביא מוצר בשרי או פיתות וכו' , יבחר את הסוג של הכשרות המתאימה לכם.
רק על האש, וצניעות , זה מה שאני יכול לתת לכם. זמרים לא יהיו , וכל מיני שטויות , זהו מרגש פורם מכובד.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 08:02 |
|
| |
1. כשרות - "גלאט כשר": אני סומך על בן שיטפל בנושא.
2. צניעות - לי אין בעיה עם זה
3. מוזיקה הולמת ללא זמרות, ואני גם לא חושב שניתן להשיג זמרות לארוע כזה.
4. המפגש יכול להיות רק בשעות הערב או ביום חופש כי גם אנחנו אנשים לומדים, עובדים ועסוקים. (בן, אתה מוזמן להוסיף או לתקן)
עכשיו אתה חייב לבוא אחרי שפתרתי לך את כל הבעיות
בברכה,
מישה
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 11:15 |
|
| |
אין לי מה לתקן , רק פשוט זמרות לא יהיה כי זה אירוע מכובד וחמוד.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 14:05 |
|
| |
נשמע מעניין!
נסגרו העניינים?
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 14:30 |
|
| |
אני בדרך !!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 14:33 |
|
| |
הלו?!
סע בזהירות! המפתחןת בפנים!
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 15:16 |
|
| |
מי מגיע ממד"א ר"ג?
לא דיברו על זה
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 17:25 |
|
| |
חברה , עוד לא נסגרו העינינים , אבל שוב פעם , יש קישור למעלה , אתם תקבלו את כל הפרטים דרך הקישור , ומה התוצאות לבינתיים. אתם מוזמנים להגיב פה , ולהגיב בפורם בקישור , ולשנות את ההחלטה.
כמו שאומרים חברה , קדימה רבותי , ספרים!
|
|
|
|
|