בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מפגש פורומים - צוותי חירום ...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/6/2005 16:00 לינק ישיר 
מפגש פורומים - צוותי חירום ...

מתוכנן בזמן הקרוב מפגש פורומים של צוותי החירום השונים (משטרה:משמר אזרחי וזק"א, מד"א:נוער מד"א והצלה ישראל, כיבוי אש:צופי אש)

פרטים נוספים ניתן למצוא בהודעה הזו בפורום משמר אזרחי שבו הועלה לראשונה הרעיון:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=458&msgid=54852025

אתם מוזמנים להגיב כאן או בהודעה המקורית.

בברכה,
מישה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2005 20:56 לינק ישיר 

תודה מישה.

אנחנו בעיקר לא אנשי זק"א ולא אנשי משטרה ולא עוד אירגונים שהזכרת, אנחנו אנשים שלומדים ו/או עובדים לפרנסתינו ובשעות הצורך אנחנו מתנדבים להצלת חיים במסגרת מד"א "הצלה גוש דן".


את חברינו המתנדבים אנחנו פוגשים יום יום שעה שעה.. ואת השאר? לא נראה לי שזה מה שחסר למשהו לפגוש את אנשי המשטרה....

בכל אופן בשמי תודה על ההזמנה ו.... תהנו.

רק בזהירות שלא תקבל איזה דו"ח מאחד החברים

תוקן על ידי - מתנדבהצלה - 18/06/2005 21:01:43



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2005 22:06 לינק ישיר 

ערב טוב לך , ולכל חברי הפורם , ושבוע טוב.
שמי בן , אני ידיד של מישה מפורם משמר האזרחי , ופורם כוחות הביטחון של המשטרה.
אני יודע , שכולכן עוזרים , לאזרחים להציל אותן מהמוות , לעזור להם להיות בטוחים , אך לפעמיים גם אנחנו , כוחות הבטחון והצלה , צריכים להנות. אני בן , מארגן את הפגישה הגדולה הזאת , שהולכת להיות לכל מתנדבי המשטרה , מד"א , מכבי האש , וכן גם בשכר , להגיע למפגש זה , שהולך להיות , ופשוט לקחת חלק מהחוויה. שווה לנסות את זה , כי ממפגשים קודמים של כוחות הבטחון , וכוחות ההצלה , חלקן יגידו לכם שהמפגשים שלהם היו מאוד טובים , ומאוד מוצלחים. אני יודע שאחד ממכם אמר נגד , אבל קיוותי לשנות את הדעה שלכם , ולהגיד לכם , שזה כדאי , וזה שווה , כי מפגש פורם , יש רק פעם בחיים , ולא פעם ביות. תחשבו על זה , תגיבו להודעה שפה או להודעה שבתפוז , ואולי נראה אותכם , מדברים במפגש , על מה שהיה.

ערב טוב
סמ"ר בן כהן
מרחב ירקון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2005 23:03 לינק ישיר 

בן וכל השאר.
ערב טוב, שבוע טוב וכל שאר ברכות.
אנחנו מטוד מתפרגנים מההזמנה שלך. (תתעלם ממי שאומר שלא, כי זה בטח אחד שתמיד אופוזוצינר)
אבל קח בחשבון כמה דברים לגבי החבר'ה הרדים מהצלה.
1. הכל צריך להיות "גלאט כשר" ברמה הגבוהה ביותר.
2. צריכים להיות כולם לבושים באופן צנוע!!!
3. אם תשים מוזיקה, זה צריך להיות הולם ומתאים (וודאי ללא זמרות).
4. המפגש יכול להיות רק בשעות הערב כי אנחנו אנשים עובדים ועסוקים.
לכן, אולי אחרי כל הדברים הללו תראה שזה גדול עלינו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:22 לינק ישיר 

שלום רב,
קודם כל , אני יודע שאתם אנשים אשר שומרים , כמו כולנו.
למזלנו , רוב אנשי הפורם הם אנשים בוגרים , והרוב הם בנים , ויש לנו רק 3 בנות , זאת לא תיהיה בעיה של הצניעות. מה שאנחנו עושים סך הכל , זה רק לעשות על האש , ולהכיר חברים. על בטוח , אני מקווה שכל אחד , אם ניקח תשלום מכל בן אדם , או שאם כל אחד יביא מוצר בשרי או פיתות וכו' , יבחר את הסוג של הכשרות המתאימה לכם.

רק על האש, וצניעות , זה מה שאני יכול לתת לכם. זמרים לא יהיו , וכל מיני שטויות , זהו מרגש פורם מכובד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 08:02 לינק ישיר 

1. כשרות - "גלאט כשר": אני סומך על בן שיטפל בנושא.
2. צניעות - לי אין בעיה עם זה
3. מוזיקה הולמת ללא זמרות, ואני גם לא חושב שניתן להשיג זמרות לארוע כזה.
4. המפגש יכול להיות רק בשעות הערב או ביום חופש כי גם אנחנו אנשים לומדים, עובדים ועסוקים. (בן, אתה מוזמן להוסיף או לתקן)

עכשיו אתה חייב לבוא אחרי שפתרתי לך את כל הבעיות

בברכה,
מישה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 11:15 לינק ישיר 

אין לי מה לתקן , רק פשוט זמרות לא יהיה כי זה אירוע מכובד וחמוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 14:05 לינק ישיר 

נשמע מעניין!

נסגרו העניינים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 14:30 לינק ישיר 

אני בדרך !!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 14:33 לינק ישיר 

הלו?!


סע בזהירות! המפתחןת בפנים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 15:16 לינק ישיר 

מי מגיע ממד"א ר"ג?

לא דיברו על זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 17:25 לינק ישיר 

חברה , עוד לא נסגרו העינינים , אבל שוב פעם , יש קישור למעלה , אתם תקבלו את כל הפרטים דרך הקישור , ומה התוצאות לבינתיים. אתם מוזמנים להגיב פה , ולהגיב בפורם בקישור , ולשנות את ההחלטה.
כמו שאומרים חברה , קדימה רבותי , ספרים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מפגש פורומים - צוותי חירום ...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext