יש דיווח? תמונות?
מי? מה? מתי? איפה? למה?
רק עכשיו הוא נזכר ממלון מרינה בת"א. או שאולי היה שריפה בשבת והוא מצפה ממך (ברלנגו) לתמונות... (תסביר לו שאין לך ביטוח על האוטו והמצלמה בשבת)
שריפות בת"א יש כל הזמן! עכשיו יש איזה שריפה ברחוב נחלת בנימין... הוציאו נט"ן על מה הוא מדבר? היה משהו בשבת? אגב הרכב שלי על גינרטור והמים ברדיאטור הם מים של שבת ללא חשש שרויה... כך שאין בעיה! וביטוח? אושי ישלם! תוקן על ידי - ברלנגו - 19/06/2005 0:57:36
עברתי עכשיו בת"א וראיתי כבאיות נוסעות אדון חולה מד"א.. אולי אני מדבר על השריפה בבנין מרכזים?
אכן לפני זמן קצר הייתה שריפה ברחוב מנטפיורי פינת נחלת בנימין בת"א, מדובר ברכב שעלה באש ליד בלוני גז. למקום יצאו לבן ונט"ן, ב"ה ללא נפגעים, חזל"ש. אספרין להבא תפרט יותר ואז נוכל להבין יותר טוב על מה אתה מדבר. לילה טוב ושקט. תוקן על ידי - ברלנגו - 19/06/2005 1:07:05
ברלנגו יקר, אתה הכונן פה, לא אני רק שאלתי אם יש לכם מושג מה הולך שם זה הכל מחר משמרת בוקר, לילה טוב
לילה טוב. אתה נראה עייף!
ראית אותי שאתה יודע?
כן, ב
יותר טוב?
כאן אתה נראה ממש מתוק!
טוב בוא לא נהפוך את הפורום לצ'אט לילה טוב! שוב תודה על החלה מיום חמישי.. ;)
הנה... שריפה בר"ג ברחוב הצלע נט"ן ורגיל בדרך... אני זז.
אמרתי לך שיש משהו..