בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נסיון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/6/2005 13:38 לינק ישיר 
נסיון

ת.ד. כביש 3

תוקן על ידי - הצלה_אשדוד - 19/06/2005 13:48:54



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 13:44 לינק ישיר 

בשעה 12.27 התקבל דיווח מעובר אורח על ת.ד. בכביש 3
בין מושב יסודות ליד בנימין בין משאית לאמבולנס לכיש 51,הצלה אשדוד צוות נחל שורק יצאו למקום , במקום 3 קל
הנהג ובנות שרות שפונו ע"י איילון 69 (לוד) , לנהג המשאית שלום , התאונה נגרמה עקב חציית קו לבן ע"י המשאית


תוקן על ידי - הצלה_אשדוד - 19/06/2005 13:47:08



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 13:54 לינק ישיר 

תמונות????????.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 14:35 לינק ישיר 

הלך טוטלוס האמבולנס? של מד"א?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 15:31 לינק ישיר 

בטח החבר'ה ב"אזור" קיבלו חררה... וההוא שם (לא זוכר איך קוראים לו) מקלל חבל"ז....
חכו, עוד מעט ייצא ביפר ארצי ממנכ"ל מד"א ומבצלאל "מעתה לאמבלנסים של מד"א אסור ליסוע איפה שמשאיות עוברות על קו לבן!!! אלא לנהג מעל שמונה שנות נסיון וחובת הזהירות מוטלת על נהג האמבולנס"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/6/2005 10:21 לינק ישיר 

הלך טוטלוס לגמרי אבל יש כבר חדש לכיש 42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נסיון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext