ת.ד. רחוב הרצוג, אופנוע פגע בילד, פצ' קל
מצורף קובץהצלה דן, ב כ ב ו ד .....
- - -
והנה הפרטים:
ובבני ברק, כמו בבני-ברק.
אופנוען שנסע לתומו ברח' הרצוג בעיר, פגע בילד כבן 5 שהתפרץ לכביש.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק שהגיע במהירות למקום, החל להגיש לילד את הטיפול הראשוני.
צוות אמבולנס מד"א שהגיע למקום עם החובשת/הקצמ"שית פז אורולוב, פעל במקום באופן ראוי לשבח, כאשר למרות סירובו של הילד ("אני מפחד מאמבולנס"), הרגיעה הנ"ל את הילד, אף עלתה לביתו בכדי להרגיע גם את האם שחשה ברע, ופינתה אותו לאחמ"כ לבית החולים.
בתמונה:
- סיפור מקרה -
האופנוען מספר על נסיבות התאונה: "נסעתי במהירות סבירה ופתאום קפץ לי הילד לכביש"...
משמאל: הילד המבוהל אחוז בזרועות אביו.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 22/06/2005 17:27:58

|
|