בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ראשוני: נמסר על ת.ד. רכבת/אוטובוס בדרום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2005 10:12 לינק ישיר 

עדין לא הצלחתי להבין איך דוקי מתראין לרדיו ומתאר שהצלה ישראל הגיעו ראשונים לזירת האירוע בו בשעה שאנשי הצלה נחל שורק אשדוד הם אלו שכיונו את אנשי ההצלה דרך שטחי החקלאות המוכרים להם וכשעדין לא היה אף איש הצלה בשטח . תסבירו לי איך זה מסתדר עם העובדות ? חבל שלצורך ריטנג מאבדים את האמינות של הדיווחים באתר פעם אחר פעם! הרי אנו מתנדבים לא לצורך כבודינו האישי.
נ.ב (כנארה שראשי הצלה ישראל שכחו שהם מתנדבים ולא פוליטקאים)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 10:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ


הרה"ג רבי יוסף דרמר זצ"ל

הלווייתו יוצאת בשעה 12.00 מבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק, ותעבור דרך בית מדרשו בקרית גת, בדרכה להר המנוחות בירושלים.

(צילום רפרודוקציה: עוזי ברק, מדור צילום זק"א)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 12:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הר' בן-ציון נובק יו"ר הצלה בית שמש.

תוקן על ידי - צאקאלקה - 22/06/2005 13:18:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 12:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 14:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מתנדבי "הצלה גוש-דן" בעדשת מצלמתו של דוד לף מהצלה בית שמש.


מימין: יצחק ויינברגר - יו"ר "הצלה גוש-דן" (עם הגב למצלמה).
משמאל: אלעזר קליין (אורז את תיק הציוד הרפואי).




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 14:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ברקע נראה המתנדב צבי רודיך.

(צילום: הנ"ל)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 14:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ


המתנדב אלעזר קליין (שני מימין) מביט על עבודות החילוץ של אנשי פיקוד העורף.

צילום: אי. פי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 14:32 לינק ישיר 


אשכול עשיר של תמונות:
http://rotter.net/forum/scoops1/5992.shtml



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 14:32 לינק ישיר 

את חפציו של הרב דרמר זצ"ל מצאו חברי זק"א צוות 410 שלמה ויספיש ואברהם אירנשטיין, כאשר ערכו סיור ברכבת ,בכדי לודא שלא נשארו ממצאים ברכבת.

תוקן על ידי - שלמה_ל - 22/06/2005 14:33:37



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 15:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הר' איתמר כספי יו"ר הצלה נוף איילון



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 15:25 לינק ישיר 


(תגובה ל-שלמה_ל)

אכן כן.

יחד איתם היו אלעזר קליין וצבי רודיך שנזדעזעו לראות את הספר "אהבת שלום" שמחברו הוא אחד מראשוני אדמו"רי בית ויז'ניץ - החסידות אליה הם משתייכים.

בנוסף, נמצאה במקום כריכת הספר "אור החיים" הק' (הספר עצמו לא נמצא במקום למרות חיפושים מדוקדקים), כיפה וכובע סאמט.

ספרי הקודש והחפצים הללו היו מוכתמים בדמו של אותו אדם דגול, אשר עסק בלימוד וקיים בנפשו את מצוות "ובלכתך בדרך", בדרכו לשמחת ברית מילה בבאר שבע.

לאחר זמן קצר הגיע למקום ר' מיכאל גוטויין, אשר כבר ידע לספר על זהות אותו אדם (ה"ה הרב דרמר זצ"ל), ועל-כך שהוא נפטר במסוק בדרכו לביה"ח "הדסה עין כרם" שבירושלים.

המתנדבים נחרדו לשמע הבשורה הקשה על פטירתו הטראגית של אותו רב דגול, תושב קרית ויז'ניץ בבני-ברק.




תוקן על ידי - הצלה_דן - 22/06/2005 15:27:03



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 16:23 לינק ישיר 

הספר עצמו נאסף אתמול מהשטח ע"י שלמה דביר מתנדב "הצלה אשדוד" שהיה בין הראשונים שהגיעו למקום עם אחד האופנועים של הצלה אשדוד.

כמדומני שהספר נשלח היום לב"ב.

כמו"כ אציין ששלום פרידמן גם הוא מ"הצלה אשדוד" פינה את המנוח אל המסוק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 16:41 לינק ישיר 


משה היקר!

ראשית, הרשה לי להביע את הערכתנו העצומה לפעילות המהירה והמקצועית של אנשי "הצלה אשדוד, נחל שורק והאזור", באירוע הקשה אמש.

ולגבי הספר, לא נעים לי כ"כ שנפתח מזה דיון שלם, אולם אם נדייק בדברים, אז הספרים ("אהבת שלום" וכריכת הספר "אור החיים") נמצאו ע"י הצוות דלעיל (וייספיש, אירנשטיין, קליין ורודיך) בסמוך למקום ישיבתו בקרון, כשהם מוטלים בין ההריסות ומוכתמים בדם.

בעקבות היכרותם של קליין ורודיך עם הנפטר הדגול ומשפחתו, לקחו הם את הספרים אמש מזירת האירוע מיד אחר מציאתם לב"ב, כשהם אמורים להעביר זאת לבני המשפחה (שכבר יודעים על-כך).

במחשבה שניה, תוך כדי כתיבה, יתכן כי אותו שלמה דביר מצא את הספר "אור החיים", שכאמור, מצאו המתנדבים דלעיל רק את כריכתו. באם נכון הדבר, נא ציין זאת כדי שנוכל ליידע את המשפחה.

ולגבי המשפט שלך המובא דלהלן, ראה את התיקון ללשון המשפט:
כמו"כ אציין ששלום פרידמן גם הוא מ"הצלה אשדוד" פינה את (המנוח) – הרב דרמר כשהוא פצוע באורח אנוש - אל המסוק.

חשוב לדייק בניסוח! (קבל נא זאת כהערה בונה...)

בכל אופן תודה על כל הדיווחים.

שנתראה בשמחות.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 16:56 לינק ישיר 

אכן כך, הספר שראיתי אתמול בידיו של שלמה דביר הוא "אור החיים".

ההערתך בנוגע לניסוח על פינוי הפצוע אנוש ולא פינוי המנוח, התקבלה בברכה .

תודה רבה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 20:46 לינק ישיר 

אוי ווי.
עדיין לא זוהו כל הגופות, עדיין אנו מבכים על האסון, עדיין הדם חם ומבעבע, ואיזה דיון מי מצא איזה ספר ואיפה...???!!!
לי_ויסנשטרן, לגבי טענותיך על... "ברוך בואך למועדון..."
עכשיו יבואו נציגיו של אותו אדם שרוקד על הדם "מי הגיע ראשון". וידרוש ממכם לעשות עמם שלום ולהתחבר אליהם!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ראשוני: נמסר על ת.ד. רכבת/אוטובוס בדרום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.