בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א'באן עקסידנט אין אר"י, צענדליגע טויט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/6/2005 18:30 לינק ישיר 
א'באן עקסידנט אין אר"י, צענדליגע טויט

אשרעקליכע עקסידענט נעבן אשדוד צוישן א'באן און אטריילער, 60 פארוואונדען, צוואנציג געהארגעט



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 18:39 לינק ישיר 

איז פעסטגעשטעלט אז דאס איז טאקע געװען אן עקסידענט און נישט טעראראיזם?
זאל מען שוין הערן גוטע בשורות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 18:40 לינק ישיר 

סאיז געווען מיט אפילען אוטובוס (באס בלע"ז) ה"י צענדלגע טויט אסאך מער פון צוואנציג ה"י



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 19:13 לינק ישיר 

מ'פאנגט אהן צו רעדן אז ס'איז אטעראר אטאקע, סאיז יא אטריילער פול מיט זאמט וואס האט שנעל אריין געפארן אין דעם באן, מ'וויל נישט איבער געבן וויפל געהרגנט זענען דא.
השם ישמרנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 19:50 לינק ישיר 

לפחות 5 הרוגים וכ-100 פצועים בתאונת רכבת
מאת: מערכת וואלה!

עשרות בני אדם נפגעו אחר הצהריים בהתנגשות בין רכבת למשאית ליד רבדים שבדרום, באזור קרית גת. על פי הדיווחים, לפחות חמישה בני אדם נהרגו. בקול ישראל דווח, כי כמאה בני אדם נפצעו. מצבם של ארבעה אנוש, 15 קשה, 30 בינוני וכ-40 קל.

עשרות נוסעי רכבת שיצאו ללא פגע מהתאונה, עושים את דרכם בשבילי שדות לכיוון צומת ראם. הרכבת יצאה מחיפה, ונסעה לבאר שבע דרך תל אביב, והתנגשה במשאית בסביבות השעה 17:40.

שר התחבורה, מאיר שטרית, שהגיע למקום התאונה אמר לקול ישראל כי נהג המשאית נהרג. לדבריו, המשאית התנגשה בשני הקרונות האחרונים של הרכבת. לדברי שטרית, המשאית השתתפה בעבודות סלילת כביש חוצה ישראל.

פעיל זק"א, ידידיה הלוי, סיפר לגלי צה"ל, כי הרכבת התנגשה במלוא העוצמה ב"משאית שכנראה עובדת פה. הקרון הראשון התפרק לגמרי ועוד קרון אחד נפגע חזק. המשאית עברה בדרך עפר, במקום אין שום תמרור עצור".

בערוץ 10 דווח, כי המשאית הייתה עמוסה באפר פחם, וניסתה כנראה לחצות את המסילה במקום לא מוסדר. ייתכן, שבשל היותה עמוסה באפר לא הצליחה לרדת מהפסים לפני שהגיעה הרכבת למקום. במקום אין מחסום רכבת, ובנובמבר 2003 אירעה תאונה דומה של רכבת עם משאית, גם סמוך לרבדים. באותה תאונה נהרג נהג המשאית ונהג הקטר נפצע קשה.

בעקבות ההתנגשות נמחצה המשאית וכמה קרונות סטו מהמסילה. עדי ראיה מסרו, כי מספר בני אדם עפו למרחק רב. קיים חשש שבני אדם לכודים מתחת לקרונות.


כוחות גדולים של מד"א, משטרה וצה"ל, בסיוע מסוקים, הגיעו למקום. בגלל תוואי השטח, כוחות ההצלה התעכבו ורק כ-15 דקות לאחר התאונה הגיעו ראשוני החובשים של מד"א למקום. למקום הוזעקו כ-55 אמבולנסים וכן נציגים של יחידת החילוץ של פיקוד העורף. צה"ל הזניק למקום 15 מסוקים של חיל האוויר, וכן נציגים של יחידת הכלבנים "עוקץ", במטרה לאתר נפגעים. מפכ"ל המשטרה, משה קראדי, קיצר את ביקורו בשטחים ויצא למקום התאונה.

במערכת הביטחון מעריכים כי לא מדובר בפיגוע אלא בתאונה. בעקבות התאונה נסגר קטע הרכבת שבין לוד לקרית גת, ובעקבות כך צפויים שיבושים קשים בתנועת הרכבות היום.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2005 19:51 לינק ישיר 

שידור חי מהתאונה - גענימען פין בחדרי חרדים

http://media.iba.org.il



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/6/2005 23:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הרה"צ רבי יוסף דרמר ז"ל. אב"ד ניאמץ בקרית גת. נהרג בתאונה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 23:48 לינק ישיר 

דא איז א דירעקטע לינק:

http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=31&ar=mabat



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 14:55 לינק ישיר 

די ווארט "צענדליגער" ווערט געווענליך נישט גענוצט פאר א מספר אונטער צען...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א'באן עקסידנט אין אר"י, צענדליגע טויט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext