דיווח מסודר על התאונה+תמונות. היה יפה לראות שיתוף פעולה בין הצלה ,גוש-דן, אשדוד+נחל סורק+יסודות,קרית ספר,ירושלים,מטפלים ביחד רק בשמחות...