כן, נכון, אמת הדבר.
הגיעו במיוחד לתחנה כל המי ומי הקשורים לוועדת כוננים, אך ידידינו היקר, ישראל פישר, בדרכו לתחנה בר"ג, עשה "אחורה פנה, קדימה סע" ונסע לאסון הרכבת!
לא מקבלים בבני ברק כוננים??? או שכן או שלא. בכל מקרה מה צריך בבני ברק עוד כוננים??? חסרים ??? לא מספיק סירנות יש בעיר כשלמישהו יצא הקטטר מהמקום??? (זה סתם בשביל הבדיחה, אבל באמת, חברי הנהלת הכוננים, יש כבר רוויה בעיר!)
|
|