בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. 'קשה' בכביש מס' 5

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2005 22:04 לינק ישיר 
ת.ד. 'קשה' בכביש מס' 5


בשעות לפנות בוקר של יום רביעי, נתקבל דיווח ע"י המשטרה, על 2 שוטרים שנדרסו ע"י רכב אשר נמלט מהמקום. אותו רכב איבד שליטה והחל לבעור כשבו נהג ונוסע – כך לדברי המשטרה, כשמיקום האירוע הוא מצומת קאסם לכיוון צומת ירקון.

למקום יצאו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, אמבולנס רגיל ונט"ן.

מספר אליהו לוינשטיין: "נדהמנו לגלות את הפציעה ה'קשה' של השוטרים, שהסתכמה בשפשופון קל בלבד. והרכב ש'בער', ככל הנראה 'התאדה לגמרי' מעוצמת ה'בעירה', כי במקום לא היה זכר לרכב".

השוטרים ש'נפגעו' אף לא פונו...



חפ"ק "צוות צפון", שומעים?

יש תמונות מהתאונה ה'קשה' ?...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:10 לינק ישיר 

"צוות צפון",
נרדמתם בשמירה???
מה קורה לתמונות???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. 'קשה' בכביש מס' 5
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext