ת.ד.קשה בכביש מס' 4 (גהה)
בשעות הערב של יום רביעי פורץ מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין לקשר ומדווח:
"בני ברקים, נמסר על תאונת דרכים קשה בכביש 4 עם לכודים. נט"ן ו-2 רגילים בדרכם למקום".
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן רבים יצאו למקום – ישראל גרוניך, מאיר זרגריאן, אשר שלומוביץ, צבי רודיך, ליאור קורח, יצחק הופמן ואליסף שגיב.
על נסיבות התאונה מספר ישראל גרוניך:
"ככל הנראה, רכב מסוג פיג'ו שנסע בנתיב האמצעי, התנגש מסיבה לא ברורה בצידו השמאלי של רכב מסוג יונדאי שנסע בנתיב הימני. מעוצמת הפגיעה נזרקו שני הרכבים לנתיב השמאלי, כשהם נחבטים בעוצמה רבה בגדר ההפרדה.
על הרגעים הראשונים של האירוע, מספר מאיר זרגריאן:
"כשהגענו למקום, ראינו שני רכבים שניזוקו בצורה קשה מאד ובתוכם נוסעים לכודים. גרוניך מיהר לדווח למוקד ירקון על מיקומה המדוייק של התאונה, מס' ומצב הפצועים, כשבמקביל התחלקנו בינינו בטיפול בנפגעים".
המתנדבים שהגיעו במהירות למקום, החלו במתן טיפול ראשוני לנפגעים, שכלל העשרה בחמצן, קיבועים וחבישות.
לכוחות "הצלה גוש-דן" הצטרפו 2 צוותי אמבולנסים רגילים של מד"א וצוות אט"ן קיראון עם הפאראמדיקים לוני והופמן.
כוחות כיבוי שהגיעו למקום ניסרו את גגות שני הרכבים, דבר שסייע לחילוצם היעיל של הפצועים.
תוך הקפדה שלא להפריד בין משפחות הנפגעים, פונו הם לבתי החולים. שלוש מהם- במצב קל עד בינוני - באמבולנס רגיל לבית החולים "שיבא" בתל-השומר, 2 נוספים - במצב קל עד בינוני - לבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה, ואחת נוספת במצב בינוני עד קשה, ע"י אט"ן קיראון, לחדר הטראומה בבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה.
 |
|
|