אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
נשלח ב-23/6/2005 01:58
ברלנגו החביב,
חומרת פגיעה ומצב פצוע אינו נמדד לפי מכניזם!
מכניזם קשה יגרום ל"חשש ל..." ולדיווח בסגנון "מדובר במכניזם קשה, ארבעה פצועים בהכרה מלאה, במצב קל עד בינוני. דרוש כוחות נוספים...(פירוט הכוחות) וכו'" דיווח על מצב הפצועים רק ע"פ מכניזם, זה...
נשלח ב-23/6/2005 03:11
כמובן שהראשון שהגיע למקום היה ישראל גרוניך [דן368] מצוות-צפון.
נשלח ב-24/6/2005 14:53
חושב בכיר... אני רק מקווה שאתה לא חובש בכיר.
הדיווח הראשוני מגיע מהמוקד לפי הסיפור של המדווחים מהשטח.
ואת זה המוקד מוציא, ואת זה דווח הכונן.
[מה יש לך נגדו???!!!]
ב"ה שזה היה פחות מהדווח הראשוני.
נשלח ב-25/6/2005 22:59
אגב חמוד לראות את היונדאי לפני הטיפול של מכבי האש ואחרי