|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:08 |
|
| |
שעיה היקר, צודק התבלבלתי [השעה כנראה..] מהמקום פינה שרון 37.
תודה.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:46 |
|
| |
עברת לילה קשה?!
תודה על התמונות!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:50 |
|
| |
אני רענני וזה היה באמת ברעננה, אתמול ב2 בלילה עברנו והיינו בשוק
אני לא צמחוני בגלל שאני אוהב חיות, אני צמחוני בגלל שאני שונא צמחים
|
|
|
|
| נשלח ב-26/6/2005 18:53 |
|
| |
על התאונה, ניתן לומר את חלקו הראשון של הפתגם:
"אם שותים לא נוהגים"... (אם הבנתי נכון)
ועל הטיפול והתמונות, ניתן לומר את חלקו השני של הפתגם:
"בשביל זה יש חברים" - בני<ישראלי/ק>הרשטיק - וכמובן "יוסף... עליכם"...
יישר כח!
|
|
|
|
|