בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונת דרכים בדרך לירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/6/2005 12:26 לינק ישיר 
תאונת דרכים בדרך לירושלים
מצורף קובץ

ביום שלישי בשעות הצהרים המוקדמות בדרכי לירושלים פקק תנועה בעליות בין שער הגיא ללטרון מה קרה?

כרגיל תאונת שרשרת בין 3 כלי רכב עם פצוע אחד קל לאחר 2 ניתוחי ראש שעבר ונוסף נכה צה"ל ... אני כמובן איך אפשר אם לא
עוצר , בודק , מזמין , ומצלם,

אז שוב המזל רכב BMW חדשה 36 !!! ק"מ נסע ראשון שכמובן הלך והמשיך עם גרר שמאחוריו נסע גי'פ טיוטה ומאחורי הטיוטה היה רכב סוברו שנכנס בעוצמה ודחף את הרכב לכיוון הBMW שממנו פונה הפצוע להדסה עיין כרם ע"י י-ם 48



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

11



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

12



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

8



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2005 12:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

0



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2005 18:49 לינק ישיר 


יהושע היקר!

אני מאמין שהטיפול שהענקת, הוא באותה רמה של התמונות האיכותיות...

כל הכבוד!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2005 22:11 לינק ישיר 

לצערי הרב הייתי עם מדים כחולים ולפי הוראה שקיבלתי איך שמגיע צוות עם מדים אדומים להעביר להם את הטיפול וזה מה שעשיתי ואז יכולתי לצלם רגוע

נרחיב בזה פעם אחרת ......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונת דרכים בדרך לירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext