בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה ישראל ממשיכים לשקר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/6/2005 20:11 לינק ישיר 

מה ההתלהבות מהדינר של "הצלה ישראל"?

הניבול פה של דוד טופז?

או שאר הדברים שהמקלדת היהודית לא יכולה לסבול?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 20:27 לינק ישיר 

זה בטוח שאתמול היה הצלחה בפשיטת רגל............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 12:10 לינק ישיר 

הצל(ח)ה לדוד{ו} (מלך) ישראל

אחרי כזה ערב לא צריך יותר לדבר מספיק מה שהוא אמרhttp://www.nrg.co.il/online/11/ART/951/824.html



תוקן על ידי - plo1016 - 04/07/2005 12:11:28



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 12:33 לינק ישיר 

אני גולש כאן הרבה, ומאד מתפעל ונרגש מהאמור ומצולם בפורום הזה.

יישר כח.

מצד שני, חברים יקרים, חבל !!!!!


אשכול כזה מעיב על כל מלכת הקודש.
עזבו אתכם ממלחמות של כבוד ושליטה, תנו למעשים לדבר
וסוף כבוד לבוא !!!



אוהבכם ומוקירכם
ר.ב.
"ברוך שאמר"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה ישראל ממשיכים לשקר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext