מה ההתלהבות מהדינר של "הצלה ישראל"? הניבול פה של דוד טופז? או שאר הדברים שהמקלדת היהודית לא יכולה לסבול?!
זה בטוח שאתמול היה הצלחה בפשיטת רגל............
הצל(ח)ה לדוד{ו} (מלך) ישראל אחרי כזה ערב לא צריך יותר לדבר מספיק מה שהוא אמרhttp://www.nrg.co.il/online/11/ART/951/824.html תוקן על ידי - plo1016 - 04/07/2005 12:11:28
אני גולש כאן הרבה, ומאד מתפעל ונרגש מהאמור ומצולם בפורום הזה. יישר כח. מצד שני, חברים יקרים, חבל !!!!! אשכול כזה מעיב על כל מלכת הקודש. עזבו אתכם ממלחמות של כבוד ושליטה, תנו למעשים לדבר וסוף כבוד לבוא !!! אוהבכם ומוקירכם ר.ב. "ברוך שאמר"