ב"ב ר"ע / ישעיהו ת.ד.
מצורף קובץהצלה דן, אפשר פרטים?..תודה.
- - -
כן, אפשר. הנה הם - - -
תאונת דרכים קלה ברח' ישעיהו פינת רבי עקיבא בבני-ברק.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן החובש הבכיר משה דוד רוזנפלד הגיע במהירות למקום.
"שלום חבר'ה, מה קורה?" – הוא שואל אותם, תוך שהוא מביט למכות הקטנות שספגו הרכבים שנפגשו אחור/חזית ("מתרשם מהקינימטיקה").
"שום דבר, הכל בסדר ברוך ה', אין צורך" – עונים לו בעלי הרכבים שכבר נעמדו להחליף פרטים.
"אתם בטוחים? אף אחד לא נחבל, או משהו כזה חס ושלום?" – הוא שב ומוודא.
"כן, זה בסדר, תודה רבה לך" – הם עונים לו.
- - -
"מה קורה, משה, צריכים עזרה?" – שואל את משה דוד המתנדב אליהו לוינשטיין שגם הגיע למקום על אמבולנס "צוות צפון" (דן 45).
"לא", עונה משה דוד, "מדובר ב-פב"פ".
מה זה פב"פ, פלוני בן פלוני?" – שואל אליהו.
"לא. זה ראשי התיבות: פח בפח" – עונה לו משה דוד.
"שוין, עוד משהו מהז'רגון של משה דוד", מפטיר אליהו בשחוק...
אז אם רציתם להבין מה זה הפב"פ של רוזנפלד, קבלו כמה תמונות באדיבות...
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 28/06/2005 18:21:47

|
|