בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הצלה גוש-דן בהצלת חיים בצפון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/6/2005 18:19 לינק ישיר 
הצלה גוש-דן בהצלת חיים בצפון


בשבוע שעבר יצא מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן מאיר זרגריאן, להחליף אויר ואוירה בצפון הארץ.

אך גם שם, לא ידעה נפשו מרגוע, והוא האזין לגלי מד"א – "אולי גם כאן תגלגל לידי הזכות להציל חיים" – כך, מאיר.

בעדו נוהג ברכבו, שמע לפתע את מוקד מד"א מוציא כוחות גדולים לצומת חמאם שליד טבריה, שם נמסר על תאונת דרכים קשה.

התברר, כי מדובר ברכב שמסיבה לא ברורה סטה מהדרך והתנגש בקיר שבצד הדרך.

מעוצמת ההתנגשות, עפו מס' נוסעים החוצה מהרכב והנהגת נלכדה במושבה.

מאיר שהגיע במהירות לזירת התאונה, החל לסייע לנפגעים הרבים.

כוחות מד"א שהגיעו למקום כללו: נט"ן, 4 אמבולנסים ואת אחד ממנהלי האזור.

מהמקום פונו 6 נפגעים, מהם 5 במצב קל ואחת במצב בינוני-קשה, לבית החולים.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 19:57 לינק ישיר 


אל תדאג, יהושע, אם אחד מהחבר'ה של הצלה גליל היה במקום, הם לא היו מפספסים ידיעה עיתונאית על זה...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הצלה גוש-דן בהצלת חיים בצפון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext