בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בריכה חינם למתנדבי הצלה בביתר-עילית

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/6/2005 22:37 לינק ישיר 
בריכה חינם למתנדבי הצלה בביתר-עילית

"ביתר-עילית מביעה הערכה למתנדבי הצלה וחירום"

כמידי שנה גם השנה מתנדבי הצלה וחירום מביתר-עילית יוכלו ליהנות בבריכת הספידי-כיף אשר למרגלות הרי יהודה, חינם אין כסף.

מאז שהחל מר סחראי מנהל הבריכה לשמור את השבת בבריכת הספידי-כיף הסמוכה לעיר ביתר-עילית, החלה הבריכה להיות מוצפת בנופשים חרדיים מירושלים, בית-שמש, ביתר-עילית וישובי הסביבה.

הגעת הציבור החרדי היא ביטוי להערכה לאיש אשר סגר את הבריכה בשבתות, למרות הלחץ הסביבתי שהיה עליו.

סגן ראש עיריית ביתר-עילית, הרב עקיבא אוביץ, אשר עומד על המשמר למען ימשיך האתר להיות סגור בשבתות, עודד את מנהלי הבריכה לקחת יוזמה ולהביע הוקרה למתנדבי ההצלה וחירום מביתר, אשר יכולים זו השנה החמישית להיכנס חופשי וליהנות מהנופש בבריכה ובמתקנים הפזורים בה.

מתנדבי הצלה וחירום, אשר הם חוד החנית של העיר ביתר-עילית, נמצאים בכל עת ובכל שעה במקומות בלתי צפויים, בחורף ובקיץ, ביום ובליל, בביתר-עילית ובכל ישובי הסביבה, ראויים היו להערכה, וזו המעט שהיו יכולים להעניק להם.

http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=72502



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/6/2005 00:04 לינק ישיר 

כל הכבוד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2005 12:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כל הכבוד




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2005 01:20 לינק ישיר 

נו, חברי הנהלת גוש דן, חברי הצלה ושאר הידידים הרבים.
צ'פרו במשהו גם את המתנדבים של "הצלה גוש דן"...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2005 13:24 לינק ישיר 

לביתריסטים יש את שימשי התותח הוא פשוט ענק שבענקים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 14:56 לינק ישיר 


חבריא!

יהיה גם יהיה...

מעט סבלנות ואורך רוח...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 18:46 לינק ישיר 

אשתי קבלה טלפון הביתה היום מהמשרד של הצלה 035789911
וגם קיבלתי בביפר הנה זה הגיע.
מתנדב הצלה יקר שים לב,שבוע הבא ביום ד' 6/7/05 אי"ה, תתקיים סעודת ראש חודש על האש בפארק דרום בת"א,עם טקס השקת 2 אופנועים חדשים להצלה, הנהלת הצלה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/7/2005 11:05 לינק ישיר 

אני לא קיבלתי הזמנה.
לא בטלפון ולא בביפר.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2005 23:33 לינק ישיר 

לא קיבלתי כלום!!!


אפשר פרטים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בריכה חינם למתנדבי הצלה בביתר-עילית
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext