האינטרנט זה לא מה שמעניין אותי ב"ה ולכן עד היום לא כתבתי אבל לשפוך את דמי בלי אפשרות תגובה לזה אני לא מסכים אני לא נתתי ראיון להצלה ישראל כל מה שנכתב בשמי זה שקר וכזב אני כן נוסע על אופנוע של הצלה ישראל אבל מכאן ועד לכתוב עלי אחראי הצלה ישראל בת"א ולהביא ראיון דמיוני איתי זה כבר חצית קו אדום אני מבקש מכל הנוגעים בדבר להביא את הדברים על דיוקם במהירות האפשרים אני לא יסכים לזה שתמורת אופנוע אני יקבל תפקידים שלא בידיעתי
|