|
|
| נשלח ב-29/6/2005 20:30 |
|
| |
"המלאכים בכתום עם הדגל הכתום" חלק ב'
היום יצאו מתנדבי "הצלה גוש דן" לשתי קריאות בנושא חסימות הכבישים, האחד בזבוטינסקי/אבוחצירא שנמסר על פצ' קל, והשני בגהה/זבוטינסקי שנמסר על חוסר הכרה.
מה היה בסוף?
הצלה דן בבקשה.
תמונות?! בהמשך הלילה ב"ה.
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2005 00:01 |
|
| |
בגהה/זבוטינסקי אחד המפגינים הותקף (מעניין ע"י מי)
הוא היה בהכרה מלאה, וסרב להתפנות
אותו דבר היה גם באירוע השני
תוקן על ידי - אספירין101 - 30/06/2005 0:02:00
|
|
|
|
| נשלח ב-30/6/2005 03:35 |
|
| |
אספירין101 אני לא יודע מיכן לקחת את המידע...
לפי המידע שבידי והתמונות, בגהה פונה 1 ע"י נט"ן ובאבוחצירא היה נפגע שנלקח ע"י ניידת מהמקום.
הצלה דן אז מה היה לנו...
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 סך הכל 3 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|