בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מי יודע מה היה שם???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/6/2005 01:15 לינק ישיר 
מי יודע מה היה שם???

בעיתונים מסופר על ההצלחה הכבירה של הדינר שנערך ע"י הצלה ישראל. שפתיים ישק.
החבר'ה מספרים שדודו טופז היה שם ודיבר כמו שרק הוא יודע... שפתיים ישק.
מספרים עוד שנעמדו שם כל המי ומי מהציבור החרדי וצעקו ומחו והיה בלאגן... שפתיים ישק.
אז מה באמת קרה שם?????????????????



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2005 01:25 לינק ישיר 

היה שם-"משהו" !!!! שפתיים יישק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מי יודע מה היה שם???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext