מישהוא יודע על תאונה בכביש 5
כן, מתנדב "הצלה גוש דן" מפקד "צוות-צפון" הרב אלי לוינשטיין שהיה במקום מדווח שמדובר בפצוע אחד קל שפונה לביה"ח. אני מאמין שעוד נקבל תמונות מהאירוע הזה.
תמונות בהמשך הלילה ב"ה.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור את התמונות ללא אישור בכתב ממני. תוקן על ידי - צוות_צפון - 04/07/2005 1:52:34
\\
/////
זה מה שנקרא באיזור ירקון רכב הפוך... מדובר בתאונה עצמית כתוצאה מאיבוד שליטה נהג הרכב סירב בכל תוקף להבדק וכמובן להתפנות כך שלירקון 68 לא נותר אלא לבטל את הנט"ן ולדווח "פנויים חוזרים".