בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/6/2005 13:04 לינק ישיר 
תאונה

מישהוא יודע על תאונה בכביש 5



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 16:11 לינק ישיר 

כן, מתנדב "הצלה גוש דן" מפקד "צוות-צפון" הרב אלי לוינשטיין שהיה במקום מדווח שמדובר בפצוע אחד קל שפונה לביה"ח.

אני מאמין שעוד נקבל תמונות מהאירוע הזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/6/2005 21:49 לינק ישיר 

תמונות בהמשך הלילה ב"ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור את התמונות ללא אישור בכתב ממני.

תוקן על ידי - צוות_צפון - 04/07/2005 1:52:34



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ









\\






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 01:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 01:59 לינק ישיר 

זה מה שנקרא באיזור ירקון רכב הפוך...

מדובר בתאונה עצמית כתוצאה מאיבוד שליטה נהג הרכב סירב בכל תוקף להבדק וכמובן להתפנות כך שלירקון 68 לא נותר אלא לבטל את הנט"ן ולדווח "פנויים חוזרים".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext