דווח על ת.ד. קשה ברח' ראול ולנברג בת"א
מצורף קובץהצלה דן.... ב כ ב ו ד .
- - -
הפרטים בקצרה - - -
על-כך נאמר: "אם שותים לא נוהגים"...
מדובר בנהג 'מתודלק' שככל הנראה ביקש לבדוק את ביצועי ה-B.M.W. שלו, גם במצב של שכרות.
אולם זו האחרונה, נבהלה מהתפקיד החדש שהוטל עליה, הסתחררה והתהפכה על גבה...
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק, אשר שלומוביץ, יוסף קליך, מנשה בראון ויוחנן וייס, שהגיעו במהירות למקום ("ת.ד. קשה רכב שהתהפך"...), מצאו את הנהג מתהלך – "אני בסדר, אני לא צריך כלום"...
"אחרי כמה כוסות, הוא באמת נראה 'בסדר'.." – לוחש אחד החברים.
"הוא באמת לא צריך כלום, למעט מיטה שתיטיב איתו ואתנו" – מפטיר אחריו מתנדב נוסף.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 03/07/2005 21:06:36

|
|