בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"צוות-צפון" תורמים ומתרימים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2005 02:16 לינק ישיר 
"צוות-צפון" תורמים ומתרימים.
מצורף קובץ

ביום ה' האחרון התקיימה ביוזמתו של מפקד הצוות שמעון אטינגר התרמת דם המונית בביה"כ המרכזי של נחלת סירוקה בצפון העיר [צוות-צפון כבר אמרנו?...] יצוין שבין עשרות התורמים היו גם חברי היחידה כמו גם בין המתרימים.



בתמונה: מפקד הצוות בהכרזה.

אין רשות להשתמש בתמונות ו/או לגזור את התמונות ו/או להוריד את הכיתוב ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 09:52 לינק ישיר 

שלומי כהן .........

ברוך מחייה מתים........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "צוות-צפון" תורמים ומתרימים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext