"צוות-צפון" תורמים ומתרימים.
מצורף קובץביום ה' האחרון התקיימה ביוזמתו של מפקד הצוות שמעון אטינגר התרמת דם המונית בביה"כ המרכזי של נחלת סירוקה בצפון העיר [צוות-צפון כבר אמרנו?...] יצוין שבין עשרות התורמים היו גם חברי היחידה כמו גם בין המתרימים.
בתמונה: מפקד הצוות בהכרזה.
אין רשות להשתמש בתמונות ו/או לגזור את התמונות ו/או להוריד את הכיתוב ללא אישור בכתב ממני.

|