בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה ברח' בן גריון בב"ב, יש פרטים?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2005 20:55 לינק ישיר 
ת.ד. קשה ברח' בן גריון בב"ב, יש פרטים?

לפני מס' דקות, ע"פ הדווח במקום מחוסר הכרה, הוציאו נט"ן ורגיל, יש פרטים?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2005 21:56 לינק ישיר 

הייתי שם והדיווח לא מדוייק,
לא היה במקום שום פצוע קשה,
מדובר באופנוע שפגע בילדה בת 10,
כשחצתה את הכביש במעבר חציה,
הילדה קיבלה מכה בפנים,
והאופנוען עף,
שניהם פונו במצב קל לבית החולים.
זה קרה מול השלישות,
הילדה היא בת של עו"ד מפורסם מבני ברק.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 22:57 לינק ישיר 

עוזי היקר!
בד"כ אינני אוהב לתת הערות אך,
רבונו של עולם מה זה חשוב לנו שהיא בת של עו"ד
מפורסם מב"ב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנא ממך השתדל להמנע מזה בפעם הבאה.
וזה לא בקטע של איום אלא בקטע של טוהר הפורום.
נ.ב. אנחנו מאוד אוהבים אותך על העזרה שאתה נותן לנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה התמונות:

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:13 לינק ישיר 


לסיכום:

הקריאה שהתקבלה דיווחה על תאונת דרכים בה מעורבים שני רוכבי קטנוע, אחד מהם ככל הנראה מחוסר הכרה.

אמבולנס רגיל שהגיע מתחנת ר"ג הסמוכה, נהוג בידי המתנדב יהודה פרידלנדר (אחראי "הצלה גוש-דן" בת"א), דיווח כי מדובר בהולכת רגל שנפגעה ע"י אופנוע המסרבת טיפול. רוכב האופנוע בהכרה מלאה.

צוות אט"ן ב"ב שכלל את הפאראמדיק גיא ארזי והחובש (משתלם פאראמדיקס) רובי מוצפי, הגיע למקום ושב כלעומת שבא.

הרגיל (פרידלנדר) פינה מהמקום את האופנוען במצב קל לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 14:20 לינק ישיר 

הרגיל פינה את הילדה, והרוכב אופנוע פונה בכוחות עצמו לביה"ח.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 11:12 לינק ישיר 

צוות אט"ן (17) היה גיא רובי ושימי

ברגיל (46) יהודה וחזי גוטמן מלווה

היה מדבר בהתחלה מדבר בפצעה קשה על פי המוקד
שהרגיל הגיע עדין לא היה תזוזה אבל היה נשימת ודפוק מאד איטי אבל אך שרצינה לעריד את הקסדה הבן אדם לא רוצה אותנו לא יודע מה קרה ישר רוצה לדבר אם הילדה שנפצעה גם קל מאד

סוף הת.ד זה אחד קל לתה"ש על ידי 46

למה לא היה שם כננים?????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2005 03:14 לינק ישיר 

למה אין כוננים?!

א. הביפר יצא על תאונה קלה.
ב. המיקום הוא כ10 שניות ממיקום תחנת מד"א בר"ג ולמיטב ידיעתך הכוננים נועדו לתת מענה ראשוני עד בא האמבולנס ולא להתחרות איתו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה ברח' בן גריון בב"ב, יש פרטים?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext