סמוך לשעה 14:50 ברחוב בן אליעזר 11 ברמת גן, בבריכת השחייה קאנטרי ר"ג ארעה דליפת כלור לתוך הבריכה.
אותה עת שהו 40 שחיינים, מתוכם 16 ילדים שפונו במצב קל כתוצאה מקוצר נשימה. 10 בבלינסון, 3 לתל השומר. 10 מטופלים במקום על ידי מד"א.
שוטרי מרחב דן, איכות הסביבה וכב"א במקום.
(משטרת מחוז ת"א)
|
|