|
|
| נשלח ב-5/7/2005 18:20 |
|
| |
"הצלה גוש דן"
שוב נפלתם וקצת עיצבנתם אותי והפעם אעמוד לשמאלכם.
לא מתאים, לא מתאים!
התמונות החושפניות מתאימות לדודו טופז...
הנהלת הפורום, נרדמתם בשמירה???!!!
נ.ב. לפי הדיווחים, כרגיל תפקדתם 10, כל הכבוד!!!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-5/7/2005 18:59 |
|
| |
אל תשכחו למלא שוב חמצנים...
|
|
|
|
| נשלח ב-5/7/2005 20:17 |
|
| |
מתוך וואלה
36 ילדים נפגעו משאיפת כלור בבריכה בר"ג
יום שלישי, 5 ביולי 2005, 18:27 מאת: רוני זינגר, הארץ
ילדה אחת במצב קשה, 6 במצב בינוני והיתר בינוני-קל. נפתחה חקירה פלילית. לפי החשד, עובד פתח את ברז הכלור שוב בצהריים
37 בני אדם, בהם 36 ילדים, גילאי 12-7, נפגעו היום משאיפת כלור בבריכת השחייה בקאנטרי קלאב ברמת גן. אחת הילדות מאושפזת במצב קשה, שישה ילדים במצב בינוני והיתר במצב קל-בינוני או קל.
הילדים, שפונו לבתי החולים, סובלים מקשיי נשימה וצריבה בעיניים. נמסר כי הילדים שנפגעו קל ישוחררו היום הביתה אם לא תחול הרעה במצבם. המשטרה פתחה בחקירת פלילית כדי לבדוק מי מעובדי הבריכה התרשל והזרים כלור למי הבריכה.
בשעות הצהריים עלתה רמת הכלור בבריכה, בעת ששהו בה 40 איש, מרביתם ילדים. בתחילה סברו שאירעה דליפת כלור. למקום הגיעו צוותי כיבוי אש, שניסו למצוא את מקור הדליפה, ואולם אז התברר שברז הכלור היה פתוח וכלל לא מדובר בדליפה. לפי החשד הראשוני, הכלור הוזרם לבריכה כרגיל בתחילת היום, ואז נסגר הברז על ידי אחת העובדות. ואולם, עובד אחר הניח שהכלור טרם הוזרם היום, ולכן בשעות הצהריים פתח את הברז מחדש.
הילדים פונו לבתי החולים "שיבא" בתל השומר, "דנה" בבית החולים איכילוב בתל אביב, ושניידר במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה.
מצבה של אחת הילדות בבית החולים שניידר הידרדר לאחר אשפוזה וכעת הוא מוגדר קשה. היא סובלת מבעיה ריאתית ומאושפזת במחלקת טיפול נמרץ. גם שני אחיה מאושפזים עמה, ואביה, המבוגר היחיד שנפצע, מאושפז בבילינסון הסמוך, במצב קל. בסך הכל מאושפזים בשניידר תשעה ילדים, מהם שניים במצב בינוני.
באיכילוב מאושפזים 15 ילדים, מהם ארבעה במצב בינוני. ב"שיבא" מאושפזים 12 ילדים במצב קל.
קו מידע להורים בשניידר: 03-9253623.
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-5/7/2005 20:20 |
|
| |
ידיעות
כלור דלף בבריכה - וילדה בת 9 נפגעה קשה
הבילוי של עשרות ילדים בבריכת "קאנטרי רמת גן" הסתיים בתקרית קשה: לפי החשד, אחד העובדים הזרים בטעות כמות גדולה של כלור לבריכה והילדים החלו לחוש צריבות בעיניים וקשיי נשימה. אנשי כיבוי חילצו את הילדים וסייעו בפינויים. מצבם של שמונה ילדים נוספים - קל עד בינוני. בין הפצועים קל גם אחיה ואביה של הילדה שרק אתמול נרשם כמנוי בבריכה. המשטרה בודקת חשד לרשלנות
אבי כהן
הכלור דלף בבריכה, עשרות ילדים נפגעו: מה שהיה אמור להיות בילוי קיץ מהנה לילדים הפך אחר הצהריים (יום ג') לסיוט של כל הורה. דניאל טלמור בת התשע, שהגיעה לשחות בבריכה, נפגעה קשה לאחר ששאפה אדי כלור בבריכת "קאנטרי רמת גן" ברחוב בן אליעזר בעיר. המשטרה בודקת חשד לרשלנות.
הילדה, שסובלת מבצקת ריאות, פונתה תחילה במצב קל עד בינוני אל בית החולים שניידר בפתח תקווה אולם לאחר מכן החמיר מצבה. אחיה ליאור ואביה אבי נפגעו באורח קל. האב נרשם כמנוי לבריכה רק אתמול.
34 ילדים נוספים ומבוגר פונו לבתי חולים באזור גוש דן לאחר ששאפו כלור. שמונה מן הילדים אושפזו במצב קל עד בינוני והיתר, בהם המבוגר, אושפזו במצב קל. מבתי החולים שניידר שיבא ודנה נמסר כי מרבית המאושפזים שמצבם קל ישחוררו בקרוב.
סמוך לשעה שלוש אחר הצהריים החלו 40 שוהים בבריכה במרכז הספורט ברחוב בן אליעזר בעיר להרגיש צריבות בעיניים וקשיי נשימה.
מחקירה ראשונית עולה חשד כי כתוצאה מאי הבנה בין עובדי הבריכה, הזרים אחד העובדים לבריכה כלור בכמות גדולה, לאחר שסבר בטעות שלא הוזרם קודם לכן כלור.
מכבי האש, בראשותו של מפקד כיבוי אש רמת גן, טפסר אהרון גודינגר, הגיעו למקום, פינו את הילדים מהמים, העבירו אותם לטיפול מד"א, ולאחר מכן סגרו את ברז הכלור. מדובר בילדים בני שבע עד 12 הנמצאים בחופשת הקיץ.
יעקב צורף, פראמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר ל-ynet ש"הגיעו שמונה אמבולנסים ושני צוותי נט"ן. פתחנו במקום נקודת טיפול, וילדים עם קוצר נשימה וצריבות בעיניים הגיעו אלינו. סיפקנו להם חמצן ופינינו אותם לבתי חולים".
אנשי המשרד לאיכות הסביבה, שהגיעו גם הם למקום, פתחו בחקירת האירוע.
 |
|
|
|
|
|