בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כ-40 נפגעים מהרעלת כלור בבריכה בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2005 20:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 03:06 לינק ישיר 

4 ממפעילי הבריכה בר"ג נחקרו באזהרה
יום רביעי, 6 ביולי 2005, 0:02 מאת: רוני זינגר, הארץ

שניים מהילדים שנפגעו משאיפת הכלור.

חשד לרשלנות
חל שיפור במצב הילדה שנפגעה קשה משאיפת הכלור.

36 ילדים נפגעו. לפי החשד, אחד העובדים פתח בטעות את ברז הכלור


37 בני אדם, בהם 36 ילדים, בגילאי 7-12, נפגעו אתמול משאיפת כלור בבריכת השחייה בקאנטרי קלאב ברמת גן. שלושה מהילדים במצב בינוני והיתר במצב קל-בינוני או קל. הילדים, שפונו לבתי החולים, סובלים מקשיי נשימה וצריבה בעיניים. המשטרה פתחה בחקירת פלילית כדי לבדוק אם עובדי הבריכה התרשלו והזרימו כמות עודפת של כלור למי הבריכה. המשטרה חקרה הערב באזהרה ארבעה ממפעילי הבריכה בחשד לרשלנות. בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.

המשטרה פתחה בחקירת פלילית כדי לבדוק אם עובדי הבריכה התרשלו והזרימו כלור למי הבריכה. המשטרה חקרה באזהרה ארבעה ממפעילי הבריכה בחשד לרשלנות. בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים.

המשטרה בודקת את האפשרות שהזרמת הכלור מקורה בטעות ובבלבול שנוצר בין עובדי הבריכה. הכלור הוזרם לבריכה באופן רגיל בשעות הבוקר, ולאחר מכן הברז נסגר. ככל הנראה, בשעות הצהריים ראה אחד העובדים כי ברז הכלור סגור וסבר שהחומר המחטא טרם הוזרם באותו היום לבריכה, ולכן פתח אותו.


בשעות אחר הצהריים בילו בבריכת "קאנטרי רמת גן" ברחוב בן אליעזר בעיר כ-40 ילדים. סמוך לשעה 15:00 החלו הילדים בבריכה לדווח על כי הם חשים צרבות בפניהם וכי הם סובלים מקשיי נשימה. במהרה התברר כי כל הילדים שרחצו במים נפגעו, וכי מדובר ככל הנראה בדליפת כלור. למקום זומנו אמבולנסים רבים שטיפלו בילדים ופינו אותם לבתי החולים. במקביל הגיעה למקום ניידת כיבוי אש כדי לטפל בדליפת החומר, אלא שלכבאים התברר כי אין מדובר בדליפה, אלא בברז כלור שהושאר פתוח והזרים למים את החומר המסוכן.

הילדים פונו לבתי החולים "שיבא" בתל השומר, "דנה" בבית החולים איכילוב בתל אביב, ושניידר במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה.


"ראיתי שהילדים במים נחנקים"


ילדים שנפגעו מהשאיפה בביה"ח. מחוץ לבריכה שכבו על הרצפה ילדים רבים כשהם סובליםאחת הילדות שנפגעו בבריכה, דניאל טלמור, בת 9, אושפזה במצב קשה בבית החולים שניידר כשהיא סובלת מבעיה ריאתית. כעבור כמה שעות השתפר מצבה והוא מוגדר כעת בינוני. גם אחיה ואביה, המבוגר היחיד שנפגע באירוע, מאושפזים במצב קל.

אביה של דניאל, אבי טלמור, רכש מנוי לבריכה רק אתמול והיום הגיע בפעם הראשונה עם שני ילדיו הנמצאים בחופש הגדול למקום. "היינו ביחד במים ובשלב מסוים ניגשו אלי עובדת הבריכה והמציל, נתנו לי כוס וביקשו ממני שאוציא עבורם מן המים דוגמית קטנה שהם מבקשים לבדוק. עשיתי את זה, ו-10 דקות אחר כך חטפנו את מכת הגז העצומה הזאת", סיפר.

טלמור, הסובל מאסטמה, סיפר כי החל להשתעל ולהיחנק "עד שלא יכול לשלוט בזה. הריח היה ממש חריף. חיפשתי את הילדים וראיתי שגם הם במים נחנקים. מחוץ לבריכה שכבו על הרצפה עוד ילדים רבים כשהם סובלים. רובם היו במקום לבד בלי הוריהם, כי זאת בריכה שכונתית כזאת והרבה באים לבד", סיפר.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 17:08 לינק ישיר 

2000 צפיות ב24 שעות...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כ-40 נפגעים מהרעלת כלור בבריכה בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.